Sobota, 27.9. 4. část

10 3 0
                                    

Asi ve 22.00 hodin mě Thomas odvedl na pokoj. Když otevřel dveře, bylo tam svíčky a šampaňské. Říkala jsem mu že nemůžu alkohol a on že trochu jo. Nalil do skleniček a sedli jsme si na postel. Byla měkká. Dal mi pusu a napil se. Skleničku potom odložil a začal mě líbat.  Mívali jsme se a bylo to krásné. Pomalu mi začal svlékat bolérko, potom šaty. Silónky jsem si sundala radši sama, protože jsem nechtěla aby mi je roztrhnul. On si sundal košili a rifle. Bylo to vášnivé. Za chvíli jsme byli oba nahý. Začal mi rukama jezdit po těle. Zeptal se:  vím že ti není ještě pořád 15 ale nechceš to zkusit?  Mě s ním bylo tak dobře že jsem souhlasila. Položil mě na postel. Zavřela jsem oči protože jsem se bála. Snažila jsem se vypadat klidně ale to nešlo. Byla jsem tak rozpálená a tak jsem se bála. On si byl ale jistý v tom co dělá. Po chvíli mě něco trošku zabolelo ale potom už jsem byla i já v klidu. Když to všechno skončilo tak jsme se oblékli sfoukli svíčky a zamkli pokoj. Šli jsme mezi ostatní. Hned co jsem tam přišla tak Chris na mě vyjekla kde jsi byla tak dlouho?  Já jsem jen odpověděla s Thomasem a šli jsme tančit. Byli jsme tam asi do 2.00 ráno. Potom šel někdo domů a někdo na pokoj. Já jsem hned usla.

Carrie Spadla!?Kde žijí příběhy. Začni objevovat