Sobota,27.9. 1.část

16 3 0
                                    

Dneska jsem vzhůru od 4.30 protože se nemůžu dočkat mojí oslavy. Pomalu jsem vstala vzala si župan a šla do kuchyně. Nikdo tam nebyl. Udělala jsem si kávu a namazala si chleba máslem a dala na to sýr. Po snídani mi přišla zpráva od Thomase: tvoje oslava bude od 17.00 hodin. Přijď ve formálním oblečením. Odepsala jsem že jo a šla jsem se osprchovat. Vzala jsem si ručník, mýdlo a šampón z pokoje a běžela do koupelny. Nejdřív jsem si umyla vlasy a potom tělo. Když jsem vylazla z vany tak jsem se usušila. Vlasy jsem zamotala do ručníku a oblékla si zase župan. Vyčistila jsem si zuby a vyfoukala vlasy. Dala je do culíku. A oblékla si tepláky, mikinu a gumovky. Vyšla jsem ven nakrmit koně. Dala jsem jimc6rádlo a vyvedla ven. Vykydala boxy a dala do nic seno. Potom jsem si připravila věci na Bolana a šla se převléknout. Vzala jsem ohlávku a došla pro něj do výběhu. Vyčistila jsem ho, nauzdila a nasedlala. Šla jsem s nim na jízdárnu. Postavila jsem si skoky. A nasedla na něj. Bylo 9.00 hodin. Měla jsem ještě pořád dost času. Nejdřív jsem ho nechala vykrokovat potom jsem ho vzala na otěž a začala klusat.

Jelikož tento den je oslava narozenin, tak by to bylo dlouhé. Musím to rozdělit do částí. A jinak všem moc děkuji za to, že čtete tento příběh.

Carrie Spadla!?Kde žijí příběhy. Začni objevovat