Sobota, 27.9. 3. část

9 3 0
                                    

Ještě jsem si stihla připravit do školy a udělat úkoly. Bylo na čase se obléknout. Rozhodla jsem se že si vezmu ještě bolérko. A vyrazila jsem najít bráchu aby mě tam odvezl jeli jsme tam i s mámou. Oni mi prý jenom popřejou a zase pojedou. Přijeli jsme tam všichni už oslavovali. Byla tam Chris, Ellie, Jessica a Thomas a plno dalších které neznám. Jako první si mě všimnul Thomas a šel ke mně. Dál mi kytici 15-ti růží a řekl že další dárek dostanu až déle. Poprosila jsem servírka o vázu. Máma mi popřál s bráchou a odjeli. Dárky byly všechny na jednom obrovském stole. Šla jsem si sednout na poslední volné místo v čele stolu. Když se za mnou ozvali hlasy Chris a Ellie. Chtěli mi popřát. Popřál mi potom i Thomas a ostatní. Přišel čas na jídlo. Byl kuřecí vývar a svíčkvá. Jako dezert byl medovník. Potom se pustila hudba a všichni tančili. Asi ve 20.00 hodin jsem šla rozbalovat dárky. Bylo to většinou oblečení. Od Chris jsem dostala šaty a od Ellie sukni. Od mámy a bráchy tričko a peníze. Od Thomase jsem dostala stříbrný prstýnek. Byl nádherný. Dál mi ho na prst a já ho políbila. Potom jsme všichni pili a tančili do noci.

Myslela jsem, že už tato část bude poslední ale ještě jedna bude.

Carrie Spadla!?Kde žijí příběhy. Začni objevovat