Dneska se mi zdál sen. Nevím co to mělo znamenat, ale Mareste mě shodila a já měla naraženou pánev. Jela jsem do nemocnice a měsíc jsem nemohla jezdit na koni. To byl děsivý sen. Vyprávěla jsem Ellie o přestávce. Chris byla nemocná, a tak jsem trávila den s ní. Dohodli jsme se, že v pátek vyrazíme nakupovat. Ten se mě vyděsil, nechci, aby se to stalo doopravdy. Zeptala jsem se Ellie na Louisianu. Ellie mi odpověděla, že to je bílá klisna, a že ji přivezou v sobotu ráno. Už jsme s enemohli dočkat, a tak jsme po škole šly k nám a začaly jsme dělat místo pro Louisianu. Můj táta, když stavěl boxy, tak nechal postavit tři. Nevím proč, ale teď se hodí, že jich je víc. Utřely jsme pavučiny, nanosily jsme seno, když Ellie zazvonil mobil, volala ji máma. Ellie to zvedla, chvíli pokyvovala, potom poděkovala a zavěsila. Oznámila mi, že Louis musí přivést už zítra, a že musí jet koupit věci. Tak jsme se rozloučily a já šla za Mareste. Vyčistlila jsem ji a dala do boxu. Přišla mi esemeska od Thomase, že má pro mě něco připravené. Tak jsem dala Mareste kbelík se žrádlem a šla za Thomasem. Když jsem zazvonila, hned se otevřeli dveře a tam stál Thomas. Držel v ruce květinu a řekl, jestli by mi mohl k 15. narozeninám uspořádat oslavu. Já mám narozeniny, ale až 1. října. On si nedal říct, a tak jsem svolila.Potom mě pozval k sobě domů a podívali jsme se na film. Když skončil bylo 21.00. Thomas mě odvezl domu a já šla rychle spát, než se vrátí máma.
ČTEŠ
Carrie Spadla!?
Romance14 letá Carrie miluje koně. Má koně Mareste, devítiletou hnědou kobylu, kterou musí prodat. Její přítel Thomas se vrátí z Evropy a chce jí připravit oslavu narozenin.