Dneska jsem si pospala do 7.00 hodin. Ráno jsem vstala a šla se osprchovat, což u mě není zvykem. Já jsem si koupila nový sprchový gel. Je čokoládový. Umyla jsem si i vlasy. Když jsem vylezla ze sprchy, zabalila jsem si vlasy do ručníku a osušila jsem se. Napsala mi Ellie, jestli nechci jet s ní do lesa. Přijede na 15.00 hodin a jestli může vzít Lauru. Chtěla by se zase svézt. Odeslala jsem ji Ok. Potom jsem si šla udělat snídani. Dala jsem si ovesnou kaši s ovocem. Dojedla jsem a šla si vyfoukat vlasy. Po dofoukání jsem se oblékla a vyrazila za koňmi. Dala jsem jim žrádlo a vyvedla je ven. Vykydala jim boxy. Vzala jsem si čištění, sedlo, uzdečku a šla si pro Why Nota. Ptala jsem se Joe ale on se musí na týden vrátit na Floridu. Tak jsem vyčítala Why Nota, nauzdila, nasedlala a začala jezdit. Chtěla jsem si zaskákat, ale zůstali tam skoky vysoké 100m. Tak jsem se rozhodla, že to s nim vyzkouším. První skok byl v pohodě. Na druhý se už trochu rozběhl, a tak jsem si řekla, že skočím poslední. On zavadil nohou o skok a shodil kavaletu. Když doskočil, okamžitě zastavil. Já slezla a podívala se, měl něco s nohou. Sundala jsem mu všechno a odvedla do boxu. Měl to jenom naražené. Obvázala jsem mu to a šla se najíst. K obědu jsem měla špagety. Po obědě přijela Laura, a tak se svezla na Betyně. Já a Ellie jsme si vytáhly koně a jeli do lesa. Celou cestu jsem ji vyprávěla o Why Notovi. Když jsme se vrátili, tak byla tma. Dali jsme koně do boxu a nakrmili. Já se ještě podívala na Why Nota a namazala jsem mu nohu. Potom jsme se rozloučili a já se šla navečeřet, osprchovat a spát.
ČTEŠ
Carrie Spadla!?
Romance14 letá Carrie miluje koně. Má koně Mareste, devítiletou hnědou kobylu, kterou musí prodat. Její přítel Thomas se vrátí z Evropy a chce jí připravit oslavu narozenin.