Dnes, když jsem ráno vstala, tak jsem se rychle nasnídala a běžela za Bolzanem. Dala jsem mu kbelík se žrádlem a potom jsem nakrmila i Louisianu. Vyvedla jsem je ven a vykydala jejich boxy. Potom jsem si připravila čištění, sedlo, uzdečku. Jsem šla na jízdárnu a připravila si malé skoky do 70 cm. Vyvedla jsem Bolzana z výběhu a začala čistit. Přišel ke mně bratr a pomohl mi. Potom jsem Bolzika nauzdila a nesedlala. Joe si na něj sedl a chvíli chodil. Já jsem se během toho převlékla. Když jsem přišla na jízdárnu, Joe seděl na Bolzim a s někým volal. Když dotelefonoval. Slezl z koně a oznámil mi, že jede pro Why Nota. Já sedla na Bolzana a začala trénovat. Na konci jsem si i zaskákala. Když jsem ho odvedla zpátky do výběhu, Joe se vrátil i s Why Notem. Odvedl ho do boxu a dával mu tvrdé pečivo. Já jsem uklidila sedlo a uzdečku, převlékla se a šla za nimi. Joe m oznámil, že bude potřbovat pomoci s tréninkem, a že by byl rád, kdybych Why Nota trénovala. Bylo mi potěšením. Šla jsem se naobědvat. Po obědě mi volalo cizí číslo, vzala jsem to. Z telefonu se ozvalo: ,,Dobrý den, rádi bychom Vám pomohli vystavět 5 dalších boxů pro koně. Domluvili bychom se na dnu a na čase?'' Já jsem odpověděla, že by mohli přijet co nejdřív, a tak přijedou v úterý 16.9. Odpoledne jsem se připravovala do školy a hrála počitačové hry. Potom jsem šla spát.
ČTEŠ
Carrie Spadla!?
Romance14 letá Carrie miluje koně. Má koně Mareste, devítiletou hnědou kobylu, kterou musí prodat. Její přítel Thomas se vrátí z Evropy a chce jí připravit oslavu narozenin.