Úterý, 2.9.

17 3 0
                                    

Dnes jsem už od 4.00 vzhůru, nemohla jsem už usnout, a tak jsem se šla projít do lesa, moje máma přišla v 22.30 z práce, takže spí. Tenhle týden má odpolední. Procházím se, když mi zapípá mobil, přišla mi zpráva od Thomase.  

                     Ahoj Carrie, měla by jsi dneska po škole čas?? Chtěl bych jít s tebou do kina. 

                                                                              S láskou Thomas.

 Okamžitě jsem mu odepsala, že se po škole stavím na chvíli doma a můžeme jít. Podívala jsem se na čas a bylo 5.00. Běžela jsem domů. Nakrmila jsem Mareste, jako obvykle a šla do školy. Na naší škole je základní škola, ale i gymnázium a tam chodí Thomas. Je o 2 roky starší než já. Byla jsem u skříňky a brala jsi učebnice na první hodinu angličtiny s panem učitelem Sallenem, když se u mě objevil Thomas. Dal mi pusu a odvedl mě do učebny. Tam jsme si chvíli povídali a potom šel do své učebny. Po první hodině jsem šla za Chris, jestli ji nemůže vzít učebnice na další hodinu. Divila se, ale vzala je. Já jsem utíkala, co mi nohy stačili za Thomasem. On byl u své skříňky a ukládal si učebnice. Dala jsem mu pusu  a zeptala se, na co chce jít do kina. Řekl, že to je tajemství, políbil mě a odešel. Šla jsem do třídy, kde na mě koukala Chris s Ellie. Ellie se zeptala, jestli půjdu na oslavu, řekla jsem, že ano. Potom se už ve škole nic nestalo. Po škole, jsem šla domů se převléknout. Vzala jsem si bílou halenku a  černou sukni, k tomu černé balerínky. Sešli jsme se před kinem. Thomas mi oználi, že jdeme na komedii. Když byl konec, bylo 18.00 a Thomas se mě zeptal, jestli nechci k němu na večeři. Souhlasila jsem. Došli jsme k němu a on už měl prostřeno. Zapálil svíčky a začal vařit svíčkovou, moji oblíbenou. Potom jsme se najedli a umyli spolu nádobí. Sedla jsem si na gauč, protože jsem byla plná. Thomas si sedl vedle mě začal mě líbat. Také jsem ho líbala. Potom mi rozepínal halenku, nevadilo mi to. Hladil mě ale když mi chtěl rozepnou podprsenku, zastavila jsem ho. To už jsem řekla, že ne. Mrzelo ho to, ale chápal to. Oblékla jsem se a on mě odvezl domů. Bylo 19.00 a já nakrmila Mareste. Udělala jsem úkoly do školy a šla spát.

Carrie Spadla!?Kde žijí příběhy. Začni objevovat