Pondělí, 15.9

10 3 0
                                    

A je zase pondělí. Ráno jsem vstávala v 5.00 jako normálně. K snídani jsem si dala chleba s máslem. Tenhle týden má máma noční. Takže musím být potichu. Když jsem šla nakrmit, tak už všichni čekali. Dostali žrádlo a já je potom vyvedla ven. Vykydala jejich boxy a dala do nich seno. Do stáje přišel Joe, že si jde olonžovat Why Nota. Já už jsem ale musela do školy. Také mi řekl, že Bolzano a Why Not jsou i moje. A nemusím se ptát, když si na něm budu chtít zajezdit. Byla jsem šťastná. Vyrazila jsem do školy, kde na mě čekal Thomas. Zeptal se, jestli se může dneska jít podívat na koně. Já mu řekla, že ano, ale budou tam stavět boxy. On to nechápal, tak jsem mu to vysvětlila. Dneska jsme psali z angličtiny. Bylo to opravdu lehké, tak doufám, že dostanu jedničku.Po škole šel k nám Thomas, ale i Chris a Ellie. Ellie si vytáhla Louis, že půjde trénovat. Chtěla by totiž příští rok závodit. Já si teda vzala Bolzana, že budu také trénovat a využijeme toho, že tady je Chris a Thomas a budou nám stavět skoky. Vyčistili jsme všichni koně a šli trénovat. Po tréninku jsme jely s Ellie koně vykrokovat do lesa. Když jsme přijeli, tak na nás pořád Chris s Thomasem čekali. Uklidili jsme koně do stájí, kde už nedělali stáje. Pán, který nám staví boxy řekl, že teď bude jezdit sem každý den, aby se to dodělalo co nejrychleji. Potom nám ještě řekl, že nabízí klisnu. Malého hnědo-bílého poníka. Jmenuje se Betyna. Já jsem řekla, že si to rozmyslim. Večer jsme všichni nakrmila koně, rozloučili se a já šla spát.

Carrie Spadla!?Kde žijí příběhy. Začni objevovat