Dnes už konečně přijede Thomas. Moc se těším. Ráno mi napsal že půjdeme do kina. Tak jsem mu odeslala na co. Oblékla jsem se a nasnídla, vyrazila jsem dát žrádlo i koním. Jelikož pršelo tak jsem je nedávala do výběhu. Bylo teprve 7.00 a tak jsem si chvíli četla knížku. Potom jsem vyrazila do školy. Dnes jsme z ničeho nepsali a já byla ráda protože jsem se vůbec nesoustředila. Těšila jsem se tak moc na Thomase že jsem na učitele přirodopisu vylila vodu kterou jsme měli na laboratorní práci. Když skončila škola tak jsem běžela domů abych se stihla obléknout. Vzala jsem si černý rifle a fialovou blůzu kterou jsem od Thomase dostala k 14. narozeninám. Přijel procměva tak jsme šli do kina na nějaký horor. Já se tolik bála ze jsem div Thomasovi neskočila pod tričko. Ale on mě utěšoval a říkal mi když to bylo děsivé. Po filmu jsme šli do parku kde měl deku a jahody. Sedli jsme si a začali je jíst. Miska byla prázdná a tak jsme na sebe jenom koukali. On se ke mně přiblížil a začal mě líbat. ....... no a myslíte si že víte jak to vypadalo dál? On si začal sundávat triko a když chtěl sundat mě tak jsem ho musela zarazit. Řekla jsem mu ještě teď ne. Není mi 15. Potom jsme se rozloučili a já šla spát.
ČTEŠ
Carrie Spadla!?
Roman d'amour14 letá Carrie miluje koně. Má koně Mareste, devítiletou hnědou kobylu, kterou musí prodat. Její přítel Thomas se vrátí z Evropy a chce jí připravit oslavu narozenin.