Jestem już we Włoszech dwa tygodnie i jest mi dobrze. Simon jest moim najlepszym przyjacielem i chociaż znamy się tak krótko to wiemy już o sobie wszytko.Po mojej małej obserwacji moje wnioski są takie, że chociaż bym chciała odnaleźć Federico to Matteo jest inny on nawet na dwa fronty jedzie zauważyłam to, że jest z Ambar ale kręci z Luną. Dziś jest impreza w pewnym dużym klubie taka dyskoteka tylko, że bez wrotek hehe bardzo się już przyzwyczaiłam do jeżdżenia. Ja oczywiście wybrałam się z Simonem.
-Simon patrz to Ambar i Matteo chyba się kłócą chodź podejdziemy bliżej .
-Dobrze jak chcesz. - Odpowiedział mój przyjaciel.I podeszliśmy bliżej.
-Matteo! Co ty chcesz przez to powiedzieć?
-Że z tobą zrywam Ambar! Mam cię już dosyć i poszukaj sobie nowego partnera do jazdy. - Powiedział i odszedł od dziewczyny.
-Jeszcze wrócisz do mnie na kolanach. - Krzyknęła dziewczyna i wyszła z budynku.
-Oooo Ambar straciła swojego chłopaka i wiesz co nawet mi jej nie jest żal, a oni i tak są siebie warci.
-No prawda ale myślę, że on i tak jest gorszy od niej . - Dorzucił Simon.
-Simon, Simon chodź zemną zatańczyć. - Powiedziała Luna podbiegając do nas.
-No oczywiście. - Odpowiedział Simon i pobiegli. Ja zostałam przy barku.
-Co królowa robi tutaj sama? - Usłyszałam ten głos.
-Stoi. A nie widzisz?
-Widzę, widzę. Może zatańczysz?
-Czy ty czasem nie powinieneś opłakiwać Ambar?
-Wiadomości szybko się rozchodzą. Z nią to była pomyłka ale mam dla ciebie propozycje.
-No jaką?
-Zostałem bez partnerki, a ty bardzo dobrze jeździsz więc?
-Ja mam być twoją partnerką? Myślisz, że .. A nawet wiesz co? Chociaż cię nie trawie to jest to szansa dla mnie tylko nie wiem czy jesteś na moim poziomie.
-Będę się starał jak najbardziej by przypodobać się naszej królowej.
-Ale jeśli mnie wkurzysz to pamięta zostaniesz sam.
-To świetnie! Chodź ze mną tańczyć.
Wieczór trwa potańczyłam z tym Matteo nie było najgorzej a Simon też się dobrze bawi.
-Co on się tak do niej klei?
-Też to zauważyłeś. Albo ona do niego.
-Nie, nie przecież widać, że on do niej.
-Widać jej to nie przeszkadza....O nie Simon tobie podoba się Luna. - Powiedziałam.
-Ona jest moją przyjaciółką...
-Simon znam cię już na tyle, że wiem jak na nią patrzysz. Jak ja mogłam tego wcześniej nie zauważyć.
-Muszę ci coś powiedzieć. Matteo zaproponował mi żebym została jego partnerką w jeździe ja się zgodziłam, ale nie wiem czy to dobry pomysł.
-Uważam, że powinnaś od Matteo trzymać się z daleka , ale jest to dla ciebie szansa.
-Zresztą przecież ja sobie z nim poradzę.Może odczepi się od Luny. - Powiedziałam i poszliśmy tańczyć.
-------------------------------------------------------------------------------------
Kolejny rozdział. Piszcie co o tym wszystkim myślicie.
CZYTASZ
Restaca mi corazon - Ratuj moje serce /Zakończone
Teen FictionFederico zrywa z Ludmiłą i znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Dziewczyna po dłuższym czasie chcąc od wszystkiego odpocząć wyjeżdża do Włoch i tam spotyka na swojej drodze Matteo, który jest łudząco podobny do jej byłego chłopaka i tak zaczyna...