-Nie wiedziałem, że tak dobrze jeździsz.
-A teraz już wiesz. Gdzie się będziesz mieszkać ?
-No ja mam nadzieję , że ty mnie przenocujesz.
-Wiedziałam Leon. To może pójdziemy teraz wszyscy do mnie? Simon możesz zabrać Lunę.
-No jasne tylko, że Luna musi się uczyć bo ma ważny egzamin w szkole więc tylko ja pójdę. - Powiedział Simon.
-To idziemy. - Powiedziałam i poszliśmy.
Cały wieczór minął nam bardzo fajnie.
-Simon zapomniałam ty dalej mieszkasz tam gdzieś u Luny?
-No tak.
-Tak nie może być jutro pójdziesz po swoje rzeczy i będziesz mieszkał u mnie.
-Nie Lu. Mi tam dobrze.
-Nie Simon. Jutro przeprowadzasz się do mnie i tyle.
Było bardo fajnie, ale postanowiliśmy iść na miasto i gdzieś potańczyć.
-Simon czy to nie jest czasem Luna?
-To nie możliwe ona miała się uczyć. Ale to ona. Co ona tu robi?
-Nie wiem, ale zaraz się dowiemy. Simon bądź tu a my z Leonem do niej podejdziemy. - Jak powiedziałam tak zrobiliśmy.
-Cześć Luna.
-O cześć Lu. Co tu robisz?
-Przyszliśmy z Leonem trochę potańczyć. A co ty tutaj sama robisz?
-A nic po prostu tak przyszłam.
-O widzę, że mamy towarzyszów. - Powiedział podchodząc z napojami Matteo.
-Luna przecież miałaś się uczyć. - Powiedział podchodząc zdenerwowany Simon.
-Nie Simon to nie tak . - Powiedziała Luna.
-A jak?
-Po prostu Luna ma ze mną randkę. - Wtrącił się Matteo.
Po tych słowach Simon podszedł do Matteo.
-Lepiej się od niej odczep.-Powiedział mój przyjaciel.
-A jak nie to co mi zrobisz?
Po tych słowach Simon uderzył pięścią Matteo a ten zaś mu oddał i zaczęli się szarpać i wtedy Leon wkroczył do akcji i ich rozdzielił.
-Jeszcze się policzymy! - Powiedział Simon, i wyszedł z Leonem.
-A ty dziewczyno się ogarnij. - Powiedziałam i wyszłam za chłopakami.
Po tych wydarzeniach poszliśmy do mnie i wszyscy położyliśmy się spać chociaż jeszcze przed snem Simon i Leon mówili o tej akcji a Leon się oczywiście jarał bo on to by się z każdym bił co mu podskoczy.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Mamy kolejny rozdział piszcie co o nim myślicie.
CZYTASZ
Restaca mi corazon - Ratuj moje serce /Zakończone
Teen FictionFederico zrywa z Ludmiłą i znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Dziewczyna po dłuższym czasie chcąc od wszystkiego odpocząć wyjeżdża do Włoch i tam spotyka na swojej drodze Matteo, który jest łudząco podobny do jej byłego chłopaka i tak zaczyna...