11.Bölüm

5.2K 126 9
                                    

Sabah kalkınca uyuşuk uyuşuk yerimden kalkıp banyoya gittim ardından da günlük elbisemi giydim ve ranayı uyandırdım o da giyinince birlikte odan çıkıp annemin odasının önünde sıraya geçtik ve annemin uyanmasını bekledik. 5 dakika sonra annemin gir sesini işitince girdik

Annem hazırlanırken ranaya gözlerimi annemden almadan

"Bunca servetin ve kalabalığın içinde hiç yanlız ve çaresiz hissettin mi rana"

Diye bir soru yönelttim o da bana baktı ve

"Hayır"

Dedi bende gözlerimi onunkilere dikip

"Ben hissettim. Benim yüzümden seninde yanacağını duyduğum gün hissettim"

Dedim

"İyi de sen çarezis değildin babam bize seçenek sunduğunda kaçmayı tercih ederdin"

"Şu karşında hükümet gibi duran kadın varya, o bizim annemiz rana ve ben canım pahasına da olsa o kadını bırakamam"

"Hahaha anneme bir anda bu kadar bağlanman ne kadar küstahça"

Ranayı çekip odadan çıkardım ve kendi odamıza soktum

"Sen benimle nasıl böyle konuşursun terbiyesiz!!! Bana yazık ki canım pahasına da olsa seni hep korudum!! Şimdi söyle kim küstah. Hadi söyle rana!!!"

"Senin aklından zorun mu var acaba kendine gel bu yalanlara bir tek kendini inandırabilirsin"

"Sana yazıklar olsun!! Kaçtığımız gün ben düştüm ve sana git diye bağırdım bu mu karşılığı!? Sen bu değilsin benim saf masum kardeşim bu değil"

"Abla bak neyi ne anlamda dediğimi bilmiyorsun! Abla beni düşün 16 yaşında gelin oluyorum bu iğrenç bir şey"

"Hahahh 16 ne kadar fark var aramızda çünkü ben 40 yaşında gelin oluyorum değil mi"

"Abla anla beni"

"Sen beni anladın mı veya anlamak istedin mi?? Takip edildim!! Tecavüze uğramak üzereydim!! Ve lanet olsun ki hiç kimse bir bok bilmiyor!! Kaç gece uykumdan uyandığımı bilmiyorlar!! İçim acırken ciğerim yanarken ben kimsenin umurunda bile değildim!! Ve en acısı da kimse mutluluğundan ödün verip beni sadece 1 saat bile dinlemedi şimdi benden ne bekliyorsun merhamet mi kalp mi pardonda bana şaka mı yapıyorsun ben ağlarken yanımda olmadığın için benden merhamet mi bekliyorsun?!! Kaç kere ölmek istedim biliyor musun kaç kere o ipi sarmak istedim boynuma?? Kaç kere bıçağı elimden düşürdüm hapları çöpe döktüm??!! Kimse bilmiyor bilmeyecek de ve şunu bil hiç kimse bize merhamet etmedi etmeyecek de!!"

Lafımı bitirip odadan kapıyı sert çekerek çıktım ardından da koşarak konağın ahırına gittim ve ağakızına binip hızla belirsiz bir yere koştuk

30 dakika sonra

Eve döndüğüm de rananın morali çok bozuktu bende suratımı asıp  babama anneme ve anneanneme selam verdim ardından da yerime geçip

"Kusura bakma baba hızla evden çıktım"

Dedim babam da sert kaşları ve boğuk sesiyle

"Nereye gittin"

Diye sordu. Şu merak etmiş gibi tavirlari beni delirtiyor!

"Arka tepeye çıktım"

"Bir daha olmasın"

Babamın 'afiyet olsun' cümlesiyle yemeye başladık. Kahvaltımızı ederken içeri korumamız yusuf girdi ve babamın biraz ötesinde durup

"Ağam soykanoğlu aşiretinden haber var"

SIRT SIRTA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin