18.bölüm

3K 98 10
                                    

Rana
Sabah uyandigimda karşımda arası gorunce dün gece aklıma geldi utandim neyseki başarabilmiştim kadın olmayı aras Allahtan uyuyodu yoksa utançtan yerin dibine girerdim biraz daha arası inceledikten sonra kalktim guzel giyinmem gerekiyor nasıl olsa artık arasın kadiniyim kalkıp mavi bindallimi giydim sürmemle makyajimi yaptıktan sonra saclarimida yaptım mutfağa gidip güzel bi kahvaltı hazırladım sıra geldi arası uyandırmaya acaba öperek mi kaldirsam dürterekmi diye düşünmeden edemedim ama en iyisi öperek uyandırmak gidip odaya Aras hadi uyan diyip öptüm Aras birden bana sarılınca ne yapcagimi bilemedim günaydın karicim diyip öptüğünde biraz afalladim neydiki şimdi bu şapşal ya hadi kahvaltı hazır diyip kalktim mutfağa gidip su içince arkamdan Aras sarılıp şah damarimdan öptü ne kadar tatlı ya beni tezgahla kendisinin arasına sıkıştırıp anlini anlima yaslayıp bugün nereye gitmek istersin bakiyim dedi bende bi düşünüp lünepark dedim oda kahvaltimizi yiyip çıkalım ozaman diyip masaya geçti yemegimizi yedikten sonra Arasin hazırlanmasını bekledim ve sonunda geldi beyfendi ne kadar da yakışıklı olmuş Allahım ya yerim ay noluyo bana ya tövbe tövbe arabaya binip lunaparka gittik önce gondola bindik korkunctu ama Aras yanımda diye mutluydum çarpışan arabalara falanda bindikten sonra dönme dolaba binmeye karar verdik inşallah midem bulanipta kusmam dönme dolabın parasını odeyip bindik dönmeye başladığında en yukarda durdu aras bana bakip hanimaga olmak istiyomusun güzelim dedi bende evet anlamında kafami salladim oda anlimdan öpüp bana sarıldı ozaman akşam bir bebeğimiz olsun burdan çıkınca da ona biseyler almaya gidelim bitanem dedi ne kadarda tatlı bi herif bu ya dönme dolap yeniden dönmeye başladığında Aras bana hayla sariliyodu bende onun güzel kokusunu içime cekiyodum dönme dolap durduğunda aşağıya indik ve bebegimize kıyafetler almaya bir AVMye girdik acaba hangi renk alicaz pembemi mavimi Allahım ya daha ortada çocuk yok dönüp arasa hangi cinsiyete göre alcaz dedim oda turuncu alalım kız olursa da giyer erkek olursa da giyer dedi bende tamam anlamında kafami salladim bebeğe her şekilde üst pijama aldıktan sonra AVMden çıktık hava ne ara karardı ya neyse zaten yoruldum yemek yapacak halimde yok arasa dönüp ben çok yoruldum yemek yapacak halim yok bi restoranttami yesek dediğimde tamam anlamında kafasını salladı nolmustu bugün buna böyle ya bi iyimsermi oldu ne dün geceden etkilendi herhalde diyip düşünmeyi bıraktım restoranta geldiğimizde Aras lahmacun söyledi ikimizde lahmacunlari beklerken arasa baktım oda bana bakiyodu tam bisey soylicektiki garson geldi aptal ya ne dicekti acaba neyse gece sorarım bebek yaparken lahmacunlari yiyip kalktik eve gittik kapıyı açıp salona girdim Aras bi dus aliyim çok yoruldum diyip banyoya girdi bende o banyodayken geceliklerimi giydim ve hazirdim hanım ağa olmaya..

Sildiğim bölüm içime sinmedi bende yeni yazdım iyi gecelerde 😍😍
E

da

SIRT SIRTA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin