En başından

24 2 0
                                    

2015'in haziran ayıydı ve ogün karne almış dedemlere gitmiştik. Oturup muhabbet ederken arkadaşım Caner mesaj attı. "Senle tanışmak isteyen bir arkadaşım var mesaj atıcak" dedi. Bu durum pek umrumda olmadı çünkü çok sevdiğim bir insan vardı kendisi eski sevgilim oluyor ama o beni sevmiyordu tabi. Sonra birden Facebook'tan bir mesaj geldi. Adı Burak "Merhaba " yazmıştı bende buna karşılık olarak en içten "Selammm" cevabını verdim. Böyle bir cevap beklemiyormuş kendisi onu takmayacağımı düşünüyomuş bende öyle düşünmüştüm ama birden yazdım. Artık hergün konuşmaya başladık. Çok mutlu oluyodum onunla konuşurken ama aklım eski sevgilimdeydi hâla tamamen silememiştim daha doğrusu buna çaba bile göstermedim. Ertesi gün en yakın arkadaşım Fatimeyle birlikte kadiköye gittik dönüşte erken inerek yürümeye başladım. Birden telefonum çaldı ve arayan Caner'di " Nerdesin napıyosun" diye sorular yöneltti. "Acıbademdeyim eve yürüyorum" diye cevapladım. "Tam nerdesin"diye sordu "Burgerking'in ordayım"dedim "İyi bekle geliyorum alışveriş yapıcam" dedi " Yanlız mısın " dedim evet diye cevap verdi. Beklemeye başladım sonra bi araba yanaştı yanıma bir baktım iki kişi daha dikkatli baktım Burakda orda az biraz heyecanlandım tabiki. İlk yüzyüze görüşmemizdi. Arabaya bindim ve alışverişe gittik. Burak bana denediği kıyafetlerin nasıl olduğunu soruyodu sürekli hatta gömleğini ben seçtim ve hiç tereddüt etmeden hemen onu aldı. Kıyafet denerken diğer almayı düşündüğü kıyafetleri taşıdım yüzüne bakılırsa bu durum çok hoşuna gitmişti.Sonra beni Acıbademe geri bıraktılar ve mesajlaşmaya başladık.

HERŞEY ZAMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin