En güzel sabah

11 0 0
                                    

O gün okula gidicektim sınavım vardı. Burağın annesi babasıda köye gittiği için evde kimse yoktu ama kendisi çalışıyordu. Bana bize gel ben 9 larda yukarı çıkıcam sen o saate kadar uyursun sonra kahvaltı yaparız dedi bu teklifin risklerini düşündüm ama yoktu oyuzden kabul ettim. Sabah alarm çalmadan uyandım ve minibüse bindim  evlerinin oraya gidince haber verdim kapıyı açtı. Yatağında yatıcaktım ama dün gece orda uyumamış koltukta uyumuş oyuzden orda uyumayı seçtim tabikide. Kokusu sinmiş resmen yastığa gece uyurken üstüne giydiği badisini yastığa geçirip sarılarak uyudum Burakda kapıyı üstüme kilitleyerek gitti az tedirgindim tabiki dalamadım bir türlü uykuya telefonlarımda susmadı sürekli mesaj geldi. Ama sonunda sustular sürekli saate bakıp duruyodum Burak gelsin artık dercesine. Uykuya dalmıştımki kapıdan sesler gelmeye başladı ama gözlerimi açmaya çalışmadım bile tabiki gelen aşkkuşumdu. Uyuyuş şeklim çok dağınık ve komiktir. Beni uyandırmaya çalıştı yarı uyandım. Yatağa götürmek istedi beraber uyumak için tabi ben hala yarı uykulu. Farkedince bunu kucağına almaya kalktı şimdi ben burkiye üzülüyodum sonuçta benim gibi tontiş bi insanı kucakladı. Yatağa götürdü ve yanıma yattı. Yorgun olduğu okadar belliydiki bir eliyle bana sarılıp diğer elini başının altına koymuş tatlış bi şekilde uyuyordu bende şaşkın şaşkın onu izliyodum. Hersabaha öyle bir görüntüyle uyanmak okadar istiyodum ki istemsizce gözlerim doldu. Saatin 12 ye yaklaştığını gördüğümde içime bir hüzün doldu çünkü okula gidicektim kadiköye bırakıcaktı beni. Hiç istemiyodum tabiki. Hazırlanmaya başladım saçımı Burağa yaptırdım. Aşkkuşumun elinden de herşey geliyor. Toparlanıp çıktık.

HERŞEY ZAMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin