Yine aklıma düştü

14 0 1
                                    

Şuan şiledeyim ve Burakla üç kere geldik şileye. İlk gelişimizde daha yeni sevgili olmuştuk arkadaşlarımızla gelmiştik. Çok güzel bir gündü. Diğer gelişimizde fatime ve biz vardık. Hava soğuktu o gün işk sahile inmiştik fotoğraf çekilmiştik. Sonra mangal yapmaya gitmiştik. Sonra ordan çıkıp tekrar sahile gittik ama aşağı inmedik yukarda köşeye oturmuş ayaklarımız aşağı sarkıcak şekilde oturuyoduk birşeyler içiyorduk. Tam o sırada kendime koymak için ayaklanmaya kalktığımda birşey oldu ve ayaklarım birbirine dolandı tam düşüyodum ki Burak çekti ve sinirli bir şekilde itti. Tabi ki çok korktum oda korkmuştu ki ağzını acıp tek bir kelime bile edememişti. Arabanın kapıları açık bir şekilde oturup soluklanıyordu bende yanına gittim ve belime sarılışından nekadar korktuğunu anlamıştım tabi hâla konuşmuyordu. Daha sonra toparlanıp bizim şiledeki yazlığın bahçesine girmeye karar verdik. Yan komşunun bahçesinden sadece geçişimiz vardı bizim bahçeye bende etek giymiştim. Demir kapının üstünden atladı sandalye vardı ve onu koymasını istedim o şekilde komşunun bahçesine girdik. Asıl mesele bizim bahçeye girmek. Tahtalardan merdiven yapılmıştı duvara yaslayıp bizim bahçe tarafınada saldalyeyi koyup geçtik bahçeye. Dizlerim çok acıyodu duvarlara sürtmüştüm hep. Bahçede top bulduk ve onla oynamaya başladık. Biyandanda fatime fotoğraf peşindeydi. Daha sonra çıktık yine aynı çabalarla arabanın orda ayaklarımızı temizlerken bir konşuya yakalandık ama tanımadı. Sonra arabayı azcık sürmek istedim ve boş biyerde sürdüm ormana doğru. Yollardan kamyonlar geçmeye falan başlayınca Burak direksiyona geçti. Dizlerim bacaklarım hala sızlıyordu. Geri dönmek için yola çıktık ama hiç istemiyordum çünkü ögün çok güzel bir geçmişti. Dönüş yolunda saatin erken olduğunu farkedince bir alışveriş merkezine gitmeye karar verdik. Girdik ve çıktık zaten fazla durmadık wc molası :) dizimin aşağısı şişmiş ve morarmıştı Burağa söyledim ve masaj yapmaya başladı bir elinle arabayı sürerken ahhh okadar iyi gelmiştiki ama elini çektiği an tekrar başlamıştı ağrısı. Nasıl iyi geliyordu bedenime bukadar iyi geliyosa ruhama nasıl iyi geliyor tahmin edilebilir. Sonra tabi ayrılma vakti geldi fatimeyi bıraktığımız zaman anladım eve gidiceğimi içim sıkılmıştı. Böyle güzel günlerin bitmeme gibi şansı yokmu acaba? En son gidişimizde yanlızdık ve otobüsle gitmiştik oda ayrı bir güzeldi soğuk ama sıcak bir gündü değişikti.

HERŞEY ZAMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin