Hiç durmaksızın konuşuyoruz. Yavaştan rahat konuşmaya başladım nasılsam öyle kısacası bu halim hoşuna gitmiş gibiydi ki oda öyle davranmaya başladı. İçimde kıpırdanma vardı ama onu hala unutamamıştım ve unutmadan da Burakla bi ilişki düşünmüyorum çünkü onun gibi birini aska kırmak ve kullanılmış gibi hissetmesini istemiyodum. Ama onu unutturabileceğine inanıyodum onu sevebilicem belki uzun sürebilir ama bence sevicem. Hergün konuşuyoduk biraz sıkılmıştım sürekli konuşmaktan çünkü konuşucak bişey kalmamıştı ve saçmalıyoduk ama kırmak istemediğim içinde bişey söyleyemiyordum. Akşam Caner bana mesaj attı ve Burağın duygularından bahsetti ben gerçekten bukadar çabuk olucağını düşünmemiştim çünkü ben burağa karşı ne hissettiğimi bilemiyodum. 1 ay konuştuk ve Burak bu durumdan sıkıldı galiba ki bişeyleri belli etmeye başladı. Tekrardan buluştuk yanlız busefer beni gelip aldı ve Üsküdara hastaneye gittik cilt tedavisi gördüğü için ilacını aldı. Benide yanında çağırması hoşuma gitti yalan yok :) Sonra çamlıcaya çıktık ve ben ilk defa gittim çamlıcaya oyüzden değişik hissettim kendimi. Çok güzel zaman geçirdim ben kendi adıma ama saat su gibi akıp gitmişti oyüzden eve dönmemiz gerekiyordu. Acıbadem'e girdiğimizde bi kaza yaptık ama bişey olmadı. Bir motora çarptık caddedeki bi yemek yerinin kuryesiymiş ve oraya gidip tutanak tutuldu aslında eve gidebilirdim ama gitmedim gidemedim yanlız bırakmak istemedim. Bişey oldu gülüşüyoduk ve ben Burağın omuzuna dokundum değişik hissettim ve burakda galiba benim gibi hissetti. Kazayla ilgili işlemler bitince beni eve bıraktı. Şapşal gibi gülüyodum neden peki?