Askere gidicek son kez görüşelim istedim ve dün buluşmak için okula gittim erken döndüm ümraniyede buluşucaktık. Başım anormal derecede dönüyor ve midem bulanıyordu kaldırımda oturmuş beklerken arkamdan biri gelip beni gıdıkladı ve bir baktım 😱 saçlarını kestirmiş gelmiş saçlarını beraber kestirmeye gidicektik ayrılmadan önce öyle diyordum ama olsun ogün kestirmişti hiçtiyse ayağı kalkarken sendeliyordum ve tülayın ısrarı sonucunda eczaneye gidip tansiyonumu ölçtürdük normaldi ama nabzım 53 atardı 128 olmuştu neden acaba😉 tabi başka şeyler söyledim soranlara ama nedeni açıktı. Biryere gidip oturduk tülaylar fazla durmadı ve hepberaber kalktık sigaradan nefret eden insan içmeye başlamış çok şaşırdım ama normalde geldi biraz sigara almak için büfeye gittik daha sonra üsküdara paçicafeye geçtik açtı herzaman ki gibi. Yağmur yağıyordu belkide gözümden akmayan gözyaşımı temsilen yağıyordu. Konuşma sırasında çok yanlış anlaşılıcak bir cümle kurdum "benim aklımda temmuzdan öncesi yok" diyerek yanlış anlaşıldım büyük ihtimalle nasıl öncesi olmayabilirki heranımda vardı nasıl silebilirim ki 1 saat belki oturduk sonra minibüse gittik. Çok farklı geldi. Hep böyle giderdik eve 2 ay öncesine kadar ama iki yabancı gibiydik görüşürüz İNŞALLAH diyip indi ve gitti.