ろく

12.5K 991 185
                                    

HaeSoulll: Bugün arabadan seninle inen siyah saçlı çocuk kimdi?

JjeonKookk: Vay canına arabam dışında bir şey sordun!

HaeSoulll: Evet evet. Çocuk kimdi?

JjeonKookk: Jimin Hyung.
Neden?

HaeSoulll: Çok sevimli biri gibi duruyor.

JjeonKookk: Evet öyledir ama onun bir Range Rover'ı yok.

HaeSoulll: Bence Range Rover'ı olmadan da gayet gideri var.

JjeonKookk: İstersen onu sınıfına getirebilirim böylece bizde tanışabiliriz.

HaeSoulll: Yok gerek yok.

JjeonKookk: Çok geç sınıfın önündeyiz.

HaeSoulll: Jeon Jungkook seni pis parasıçan!

.
.
.

Hae Soul sınıfa giren Jungkook ve Jimin'i gördüğünde kolları yüzünü saklayacak şekilde sırada yattı.
Neden bunu yaptığını bilmiyordu sadece Jungkook'un onu görmesini istemiyordu.

"Jungkook oppa neden geldin?" Diyen sınıf arkadaşı Yura'yı duyunca yüzünü buruşturup sessizce kızı taklit etti.

"Ben Hae Soul için gelmiştim, nerede?" Diyen Jungkook'u duyduğunda Hae Soul iyice küçülmeye çalıştı.

Yura'nın ona yerini gösterdiğini duyduğunda uyuma taklidi yapmaya karar verdi.

"Selam Hae Soul." Diyen Jungkook'u duyduğunda cevap vermedi.

"Uyumadığını biliyorum daha birkaç dakika önce mesajın geldi." Dediğinde Jimin'in kıkırtısını duydu ve daha fazla rezil olamam diye düşünerek yüzünü kaldırdı.

"Merhaba ben Hong Hae Soul." Diyerek saygılı bir şekilde elini Jimin'e uzattı.
Jimin ile tanıştıktan sonra Jungkook'a dönüp yüzünü inceledi.

Onu bu zamana kadar hiç böyle yakından görmemişti ve şuanki yakınlıklarından hafif çıkan sakallarını bile görebiliyordu.

"Selam Jungkook." Dediğinde Jungkook ona gülümseyerek baktı.

"Demek arabama aşık olan kız sensin Hae Soul."

"Evet o kız benim ve sende Parasıçan'sın." Dediğinde Jimin kocaman bir kahkaha atmıştı.

"Teknik olarak babama laf etmiş oluyorsun biliyorsun değil mi? Müdür Jeon'a." Dediğinde Hae Soul kafasını salladı.

"Babana bundan bahsetmezsen bir sorun olmaz bence."

Şuan bulundukları durum onu germişti ve mesajlaşırken daha rahat hissediyordu.

"Neyse artık gitmeliyiz babam bekliyordur. Sadece seni merak etmiştim." Diyerek geri geri yürümeye başladı Jungkook.

"Sana mesaj atarım." Dediğinde Hae Soul, Jungkook gülümsedi ve Jimin ile sınıftan çıktılar.

Sınıf arkadaşlarının bakışlarından rahatsız olan Hae Soul kulaklılarını takıp ders başlayana kadar müzik dinledi.

The Boy Who Drive Range Rover .JJK. 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin