*2 hafta sonra*
♡Kookie: Bebeğim?
Çalışıyorsun biliyorum seni çıkışta almaya geleceğim.
Otoparkta bekliyor olacağım.
Bugün cumartesi acaba dolaşsak mı?MySoul: ♡
Üzgünüm Kookie ama babam evde yok ve anneme yardım etmem lazım..
.
.Hae Soul alışveriş merkezinden koşarak çıktı ve otoparkta onu bekleyen sevgilisine koşmaya başladı.
Arabayı ve arabaya yaslanmış sevgilisini gördüğünde daha hızlandı ve sevgilisine sarıldı.Jungkook kollarını kızın beline sıkıca sarıp kokusunu içine çekti ve biraz öyle kaldılar ardından biraz geri çekilip kızın kollarına ve bacaklarına bakıp gözleriyle bir şeyler aradı.
Bunu her buluştuklarında yapıyordu ve Hae Soul biraz geriliyordu.Gülerek arabayı bindiklerinde Hae Soul telefonunu arabaya bağladı ve ikisinin favori şarkılarından birini açtı.
Jungkook arabayı Hae Soul'ün evine sürerken dört şarkı bitmişti bile.
Beşinci şarkı başladığında araba Hae Soul'ün evinin önünde durdu ve Hae Soul ile Jungkook arabadan indi.Hae Soul Jungkook'a sarıldı ve eve girmek için arkasını döndüğünde Jungkook onu bileğinden tutup dudaklarına çekti.
Kızı öyle nazik öpüyordu ki Hae Soul'ün bacakları titredi ve Jungkook'a karşılık vermeye başladı.
Jungkook kızın alt dudağını dudakları arasına alıp emdiğinde Hae Soul elini Jungkook'un kaslı göğsüne koydu.
Öpüşmelerli derinleşirken Hae Soul bir anda geri çekildi ve içeri girdi. Jungkook gülerek arabaya binerken Hae Soul'ün üvey babasının apartmana girdiğini fark etmedi.SONRAKİ BÖLÜM FİNAL!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Boy Who Drive Range Rover .JJK. 1
FanfictionHaeSoulll: SİKTİR! RANGE ROVER MI SÜRÜYORSUN? JjeonKookk: Ne var bunda? #Boy Who serisinin 1. Kitabıdır# 11.05.2016