JjeonKookk: Hastanede misin?
HaeSoulll: Evet, birazdan muayene olacağım.
JjeonKookk: Tamam o zaman görüşürüz.
HaeSoulll: Görüşürüz.
.
.
.JjeonKookk: Hey!
Naber?HaeSoulll: Neden normal saatlerde mesaj atmak yerine gece yarısını seçtin?
JjeonKookk: Bilmem, uykum yok ve sıkıldım.
HaeSoulll: Aslında benimde uykum yok ve canım sıkkın.
JjeonKookk: Soğuk algınlığı dışında başka bir hastalığının olma ihtimali var mı?
HaeSoulll: Ne?
Hayır yok.JjeonKookk: Sevindim.
Hadi on soru oyunu oynayalım.
Ben başlıyorum.HaeSoulll: Peki, başla.
JjeonKookk: 1-) En sevdiğin renk?
HaeSoulll: Bordo.
Sıra bende.
2-) Senin en sevdiğin renk?JjeonKookk: Kırmızı.
3-) Neden Range Rover'ları bu kadar çok seviyorsun?HaeSoulll: Büyük ve gösterişli şeyleri sevdiğim için.
4-) Kardeşin var mı?JjeonKookk: Bir tane abim var.
5-) Senin kardeşin var mı?HaeSoulll: Ah, var ama yok.
JjeonKookk: Nasıl yani?
HaeSoulll: Benim sıram.
6-) Bana sevdiğin şeylerden bahset.JjeonKookk: Bu bir soru değil salak.
Ama neyse.
Kitapları, müziği, dans etmeyi, film izlemeyi, köpekleri severim.7-) Sen neleri seversin ve var ama yok ne demek?
HaeSoulll: İki soru sordun bende iki soru soracağım.
Ben kitap okumayı, resim yapmayı, anime, dizi ve film izlemeyi, köpekleri ve uyumayı severim.
Benden bir yaş küçük bir kız kardeşim vardı ve iki sene önce öldü.
9-) Sevgilin var mı? (Yanlış anlama bunu kendimi korumaya almak için soruyorum.)
10-) Neden benimle konuşuyorsun?JjeonKookk: Ben özür dilerim yani kardeşin için.
Ve kendini koruman gereken bir sevgilim yok diğer sorunun cevabı ise Range Rover sevmen ve arkadaş edinmeyi sevmem.HaeSoulll: Madem arkadaşız bana Jimin oppanın numarasını verir misin?
JjeonKookk: Hayır Hae Soul vermem ve iyi geceler.
HaeSoulll: Niye arkadaşının kısmetini kapatmaya çalışıyorsun ki?
İyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Boy Who Drive Range Rover .JJK. 1
FanficHaeSoulll: SİKTİR! RANGE ROVER MI SÜRÜYORSUN? JjeonKookk: Ne var bunda? #Boy Who serisinin 1. Kitabıdır# 11.05.2016