het is de grote dag, Jaylee gaat verhuizen.ze zit in haar lege kamer met haar 2 beste vrienden,Allison en Vera, te kletsen over haar nieuwe buurt.
"Jaylee! kom je schat, we vertrekken!" zegt haar moeder.ze neemt afscheid van Allison en Vera, ze gaven elkaar een dikke knuffel en begonnen alle 3 hard te huilen.
toen ze een beetje uitgehuild waren gingen ze allemaal naar beneden om Jaylee uit te zwaaien.Jaylee keek naar buiten en zat te denken aan haar nieuwe buurt.
ze wist eigenlijk niets over de buurt, alleen dat het grote huizen waren, maar verder wist ze niets.na een reis van 4 uur kwam ze eindelijk aan bij haar huis.
ze keek vol verbazing keek ze naar het huis...
Jaylee maakte snel een foto van haar nieuwe huis en stuurde die naar Allison en Vera.Allison: OMG Snel maar eens bij elkaar slapen dan... :)
Vera: JAA mis je super erg.Jaylee keek lachend naar de reactie van haar vriendinnen en reageerde terug: JAA mis jullie ook super erg, het is bijna Vakantie... dus afspreken gaat zeker gebeuren X
ze liep naar binnen terwijl ze haar dozen vast had om een kamer uit te zoeken.
ze koos een mooie kamer uit en pakte haar spullen uit.
het was buiten lekker weer dus pakte ze haar Pennyboard en ging haar wijk verkennen.
jaylee wilde net naar buiten lopen toen ze een jongen uit het huis naast haar zag lopen.
Wacht... dat lijkt op Cameron Dallas!
ze ging op de grond liggen zodat hij haar niet zou zien als zij hem Bespioneerde.
OMG NEEE DAT IS CAMERON DALLAS!Jaylee rende naar haar kamer en plofde op haar bed om even bij te komen van haar ontdekking.
ze appte haar vriendinnen:Jaylee: OMG guys! jullie weten nooit wie mijn buurjongen is!
Allison: nou?
Jaylee: HET IS FREAKING CAMERON!
Vera: OMG NEE
Jaylee stuurde de foto die ze maakte van hem.
Allison: NU MOETEN WE ECHT SNEL AFSPREKEN!ik kan natuurlijk niet zomaar op hem afstappen... dat is weird.
Ik laat het even rusten.de volgende dag is aangebroken.
PIEP, PIEP, PIEP ,PIEP... Kut wekker... het is 6:30 en Jaylee heeft haar eerste Schooldag.
ze maakt een ontbijtje en kleed zich snel om, daarna Racet ze naar school.
eenmaal aangekomen gaat ze naar haar eerste Les, Scheikunde.
ze kiest een leeg plekje uit en de leraar begint de les, "goede morgen mensen, ik ben meneer Cloud en ik ben jullie lera..... Nock,Nock, Nock werd hij onderbroken.Ah... Cameron je bent weer eens telaat zoals normaal...
hij kijkt de klas rond en loopt met een lach naar Jaylee.
"is dat plekje naast je vrij?" zegt hij.
"ehm... nee wacht ja tuurlijk" stotterde ze.
Cameron heeft een klein lachje op zijn gezicht.
"nou ik ga verder" zei Meneer Cloud.
"ik ben jullie leraar Scheikunde, ik hoop dat jullie goed zitten, dit word jullie vaste plek"Mijn hart maakte een sprongetje, moet ik echt het hele jaar naast Cameron Dallas zitten?
Jaylee keek naar hem... Zijn perfect gekamde haar glimt op door de Gel, zijn Schattig lachje dat hij om zijn gezicht heeft toen hij naar je keek.i Think I'm in love...
JE LEEST
your neighbours [DUTCH] [COMPLETE]
Fanfictionyour neighbours is een Fanfiction over Magcon! Het verhaal gaat over Jaylee die gaat verhuizen. Ze heeft er natuurlijk geen zin in om haar vriendinnen te verlaten, totdat ze ziet wie haar Buurman is...