Jaylee pakte Haar telefoon en drukte Cameron weg.
Ze stuurde hem een appje met: "geen zin om je stem te horen... App me maar als het belangrijk is"
Daarna belde Cameron nog een paar keer.
Het werd jaylee allemaal teveel en blockde zijn nummer.Het is weer herft dus dat betekende dat de favoriete van Jaylee weer bij de starbucks was; Pumpkin spice late.
Ze liep naar de starbucks die om de hoek was.
Jaylee liep de winkel binnen en ging in de rij staan.
Ze had helemaal niet door dat Cameron achter haar stond, Opeens voelde ze een hand op haar schouder.
Ze keek om en zag Cameron daar staan.
Ze gooide zijn hand van haar schouder en wilde wegrennen.
Cameron pakte haar hand en zonder iets te zeggen of schreeuwen rukte Jaylee haar hand weg.
Cameron pakt haar hand opnieuw en zegt: "laat me met je praten"
Jaylee zei nog steeds niets en rukte haar hand weer weg.
Ze rende naar buiten en rende naar buiten.Jaylee rende naar haar appartement.
Toen ze binnen was zette ze kei hard muziek op waardoor ze de bel niet hoorde.
Ze was helemaal aan het meezingen en dansen.
Op een geven moment hoorde ze de bel wel.
Ze liep naar de intercom en zag op de Camera Cameron staan.
Ze deed niet open en ging weer verder met dansen en negeerde de bel.Op een geven moment zette ze de muziek af en plofte buitenadem op haar bank.
Toen ze was bijgekomen liep ze naar de koelkast en pakte ze water.
Ze liep weer terug naar haar bank en zette haar Netflix serie op.Haar Netflix serie werd onderbroken door een Facetime call van Shawn.
Ze zette haar serie stop en nam de call op van Shawn.
"Heeyy" zei Shawn "hoe gaat het?"
"Mwhaa... Rare dag gehad" zei Jaylee als antwoord.
"Ik heb iemand voor je" zei Shawn.
Hij gaf de telefoon aan Cameron, hij was aan het huilen.
Jaylee keek geschrokken op.
"CAMERON? Wat doe je bij Shawn?" Zei ze
Hij begon te lachen en legde uit dat hij haar wilde facetime maar dat zij zijn nummer heeft geblockt.
Jaylee begon te glimlachen.
"Kan ik langskomen? Ik wil met je praten?" Vroeg Cameron
"Ehm......... Okayy, heel even" zei jayleeNa een aantal minuten is Cameron aangekomen bij haar appartement.
De bel ging maar Jaylee deed dit keer deed ze wel de deur open.
Cameron liep naar binnen en ging op de bank zitten.
"Wil je wat drinken?" Vroeg Jaylee
"Nee dankje" gaf hij als antwoord "ik wil alleen met je praten"
Jaylee kwam naast hem zitten.
"Het spijt me heel heel heel erg van wat er gebeurt is." Zei Cameron. "Ik mis je en hou van je... Wil je het weer opnieuw proberen?"
"Nu niet, alleen sorry hecht de pijn niet" zei Jaylee.
"We kunnen vrienden blijven, maybe gaat het daarna beter" zei ze.----------------------------------------------------------------------------------------------------
Heey guys.
Sorry dat ik zo super lang niet had geupload!
Ik misde het heel erg en zat weer helemaal vol met inspiratie en wilde weer schrijven!
Ik ga dit boek afmaken over 3 hoofdstukken.Xx Kirsten
JE LEEST
your neighbours [DUTCH] [COMPLETE]
Fanfictionyour neighbours is een Fanfiction over Magcon! Het verhaal gaat over Jaylee die gaat verhuizen. Ze heeft er natuurlijk geen zin in om haar vriendinnen te verlaten, totdat ze ziet wie haar Buurman is...