Jaylee zit nogsteeds op de schoot van Cameron.
"Kom, we gaan naar het strand" fluistert cameron in haar oor en geeft een kus op haar wang.
Cameron rijd en jaylee zit naast hem.
"Ik moet zo wel langs de beach shop, ik wil kijken voor een nieuwe Bikini" zeg Jaylee
Eenmaal aangekomen stapt jaylee uit en gaat naar de Beach shop.
Ze stak de weg over omdat de shop aan de andere kant van de weg stond.
Ineens kwam er een auto, de koplampen kwamen steeds dichterbij...
BOEMMMMM....
Cameron was alles aan het uitladen uit de auto, hij hoorde de knal en schrok op.
Hij keek naar het ongeluk en zag jaylee daar liggen.Zijn hart begon super snel te bonzen....
Allemaal mensen kwamen om het incident staan.
Cameron kwam aanrennen en duwde de mensen weg...
JAYLEE... Schreeuwde hij
" iemand bel 112, VERDOMME BEL IEMAND 112" schreeuwde hij het uit.
Een jongen liep uit de kring en belde 112...
Cameron tilde Jaylee op... Jaylee's ogen waren nog open, maar zodra hij haar optilde vielen haar ogen dicht....
"Jaylee, JAYLEE.... VERLAAT ME NIET... HOU VOL MEIS JE KAN HET IK WEET DAT JE HET KAN!" Huilde hij.De ambulance kwam met zwaailichten aan aanrijden.
Een ambulance broerder deed de deuren open en haalde snel de brancard uit de ambulance.
Cameron legde jaylee erop.
"Ken je het slachtoffer?" Vraagt de ambulance broeder.
"Ja het is mijn vriendin" zei hij.Cameron keek in de auto van de bestuurder die haar aanreed.
"WAT...? Taylor?" Schreeuwde hij.
Hij had een diepe wond op zijn hoofd, door de klap is zijn hoofd tegen zijn stuur gekomen en was bewusteloos geraakt...
Cameron haalde zijn handen door zijn haren en rende terug naar de Ambulance...
"HAAL OOK EEN AMBULANCE VOOR TAYLOR..... KUT NEEEEEE" schreeuwde hij naar de Ambulance broeder.
De broeder belde een ambulance op en Cameron rende weer terug naar de auto van Taylor.
Hij deed de deur open en tilde Taylor eruit.
Hij haalde de bandana van zijn hoofd een gooide die weg... Die zat helemaal onder het bloed.
Hij hield Taylor in zijn handen totdat er een ambulance aankwam voor hem.
Hij legde hem op de brancard.Cameron klom in de Ambulance van Jaylee, hij keek naar haar, ze was omringd door slangetjes en buisjes.
Hij ging met zijn handen door zijn haren en kreeg een brok in zijn keel.
"Okayy Cam, je mag voor een keer het laten gaan" zei hij tegen zichzelf.
Hij begon te huilen en hield Jaylee's hand vast en wreef met zijn duim over haar hand.Als het maar goed komt....
Sorry dit is weer een kort hoofdstuk, bc ik schrijf dit tussen de lessen door
Ik beloof dat de volgende keer veeeeeel langer word, i promise!
XXx
JE LEEST
your neighbours [DUTCH] [COMPLETE]
Fanfictionyour neighbours is een Fanfiction over Magcon! Het verhaal gaat over Jaylee die gaat verhuizen. Ze heeft er natuurlijk geen zin in om haar vriendinnen te verlaten, totdat ze ziet wie haar Buurman is...