Hoofdstuk 6

476 14 1
                                    

Jaylee word wakker en ze wilde opstaan om te gaan douche, alleen jaylee werd vastgeklemd door Cameron, hij lag met een arm over haar heen.
"pfff... CAMERON WORD WAKKER!"
Cameron werd wakker, "Goede morgen" zei hij met zijn schorren ochtend stem.
Jaylee pakte haar handdoeken en schone Lingerie en ging onder de douche.
Daarna ging ze zich aankleden:

Het was een leukere zomer dag dus Jaylee kleedde zich luchtig aan omdat ze met Cameron naar het strand wilde gaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Het was een leukere zomer dag dus Jaylee kleedde zich luchtig aan omdat ze met Cameron naar het strand wilde gaan.
Cameron was op dit moment aan het douche en klaarmaken.
In de tijd dat Cameron onder de douche stond checkte Jaylee haar telefoon.
Ze likede een aantal foto's van fanaccounts en volgde er ook een paar.
Ze checkte ook weer een aantal reacties op haar twitter, en weer werd er gescholden.
Ze gooide haar telefoon op haar bed en plofde op haar bed, ze sloeg haar handen voor haar gezicht en kreeg een brok in haar keel.
"Niet huilen jaylee, niet huilen, het boeit je niets, niet huilen" speelde af in haar hoofd.
Maar ze kon het niet houden en liet een aantal tranen vallen over haar wangen.

Cameron kwam binnen en bleef even staan in de deur opening...
"He jay..."
Jaylee schrok op en veegde haar tranen weg.
"Wat is er?"
"Niets"
Cameron kwam naast haar zitten en jaylee begon opnieuw te huilen.
"Ik kan het niet, ik kan het niet" zei ze
"He waar heb je het over?"  Vroeg Cam
Jaylee liet de reacties zien onder haar foto's
Cameron werd er even stil van.
Jaylee legde zijn hoofd op zijn schouder en begon te huilen.
Cameron trok haar op zijn schoot en sloeg zijn armen om haar heen.

Sorry voor dit korte hoofdstuk.
Ik heb het druk met school, maar zodra ik tijd heb ga ik er heeeel veel maken.
Xxx kirsten

your neighbours [DUTCH] [COMPLETE]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu