Hoofdstuk 13

354 9 8
                                    

Cora, Jaylee, Shawn en Cameron kwamen aan bij de Bioscoop.
Ze zochten een film uit en kochten wat Popcorn.
Na de film gingen ze uit eten.
Na een tijdje kwamen ze het restaurant uit.
Ze reden naar huis en besloten om te gaan slapen bij elkaar.

*NEXT DAY*

Ze zaten aan het ontbijt en hadden het erover dat het eigenlijk best leuk zal zijn als ze met z'n alle op vakantie zouden gaan.
Cameron pakte zijn laptop en surfde op internet om te kijken naar vakantie's
Ze kwamen uiteindelijk uit op California en boekte de Vakantie.
Ze hadden hem Last minute geboekt dus ze vertrokken al overmorgen.
"Kom" zei Cora tegen Jaylee "we gaan naar de mall"
Ze pakte hun pennyboard's en vertrokken.
Ze kochten heel veel zomer kleding voor als ze naar Miami gingen en sloten af met Starbucks.

Ze gingen terug met hun pennyboard.
Toen Jaylee en Cora terug waren lieten ze al hun nieuwe kleren zien aan de jongens.

                                                                         *next day*

Het was vroeg, over 5 uur vertrok hun vliegtuig.
De wekker ging en ze werden wakker.
Iedereen pakte hun koffer en begon in te pakken, onder tussen draaide ze California Girls van Taylor Caniff om een beetje in de stemming te komen.
Na een uurtje was iedereen klaar met inpakken, ze hadden geen tijd meer om te ontbijten want de Uber stond al voor de deur.
Ze stapte in en rede naar het vliegveld.
Shawn, Cam, Cora en Jaylee brachten alvast hun koffers weg en zochten een plek waar ze konden ontbijten.
Daarna gingen ze starbucks halen.

Toen ze bij hun gate waren aangekomen kwamen er nog een paar fans met Cameron en Shawn op de foto en sommige ook met Cora en Jaylee.
Er werd omgeroepen dat ze naar het vliegtuig mochten dus Cameron pakte de hand van Jaylee en samen liepen ze naar het vliegtuig.
Cora zat naast Shawn en Jaylee naast Cameron.
Het was een lange vlucht maar ze kwamen heel huids aan in California.
Toen ze het vliegtuig uitliepen voelde ze de gezellige sfeer al hangen.
Ze liepen naar de uitgang van het Vliegveld en spraken daar een Taxi aan om ze te brengen naar hun hotel.
Hun hotel kamer was luxe met een uitzicht op de zee van California.

Ze pakte hun spullen uit en besloten om naar het strand te gaan.
Jaylee en Cora kleedde zich om in hun Bikini en Cam en Shawn in hun zwembroek.
Ze pakte allemaal hun handdoeken en lieten die hangen om hun nek.
Jaylee pakte een tas in met water, eten en de spulletjes die je nodig hebt op het strand.
Toen iedereen klaar waren liepen ze naar het strand, gelukkig was dat niet zo ver.
Jaylee en Cora spreidde hun handdoeken op het warme zand en gingen zonnen.
Natuurlijk gingen de jongens de zee in.
Het was ongeveer 35 graden.

Toen de zon onder ging en het koud was geworden liepen ze terug naar hun Hotelkamer en kleedde zich om.
Ze belde de Uber en die reed hun naar een Restaurant.
Cameron ging snaps maken van het restaurant maar dat was niet handig , want binnen de kortste keren stonden er om het Restaurant gillende Fangirls.

"Ik heb een idee, wat nou als we op dit moment een winactie houden, en de winnaar mag met ons mee eten." Zei Cameron.
Iedereen vond het goed dus liepen ze naar buiten.
Op de grond stond een Megafoon omdat er net Protesten zijn geweest.
Cameron pakte de megafoon.
Ieder meisje was aan het gillen.
Cam maakte een gebaar met zijn handen dat ze stil moesten zijn, dat lukt.
"GOEDEAVOND CALI" schreeuwde hij door de megafoon.
De meisjes begonnen opnieuw te gillen, toen Cameron weer zijn gebaar deed was het weer stil.
"Wij gaan een winactie doen, de gene die wint mag met ons mee eten." Legde hij uit.
"Jullie mogen met ons op de foto, die plaatsen jullie op Instagram met #FoodwithMagcon en dan kiezen wij de leukste foto uit.

Iedereen die mee wilde doen was op de foto geweest en ze waren bezig met kiezen van de leukste foto.
Ze kozen een foto van een meisje die het creatiefste idee had bedacht.
Ze heette Allison.
"WE HEBBEN EEN WINNAAR" Zei Shawn door de megafoon.
Hij gaf de Megafoon aan Cora.
"ZEKER HEBBEN WE DIE." Zei zij.
Ze gaf de megafoon aan Jaylee.
"DE GENE MET HET LEUKSTE IDEE VAN DE FOTO IS..."
Zij gaf de Megafoon weer aan Cameron.
"ALLISON!"
Het meisje liep naar hun toe en gaf hun een een knuffel.

Na het eten gingen ze weer terug naar hun hotel.
Cameron reposten nog even een foto van hem en Allison.
Daarna gingen ze slapen...

your neighbours [DUTCH] [COMPLETE]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu