Hoofdstuk2

1.1K 28 4
                                    

PRINGGGGGGGGG.... Yes School is uit....
Jaylee fietste naar huis met Cameron nog in haar gedachte.
Zij kreeg hem gewoon niet uit haar gedachten...

Jaylee zat aan haar Bureau haar Huiswerk te maken.
Het enige wat op papier stond was de Datum.
She Can't Stop thinking about Cameron!
Cameron had zijn nummer aan haar gegeven omdat ze een Project moeten doen voor Scheikunde.
Jaylee wilde hem weer zien dus Appte zij hem.

Jaylee: hii met Jaylee, wanneer gaan we afspreken voor Scheikunde?
Cameron: owh haii, kan je Vanavond?
Jaylee: ja tuurlijk.... Bij jou?
Cameron: ja is goed, Tot vanavond X

Jaylee trok snel iets anders aan want ze stond in haar Pyjama.
Ze trok een Blauwe crop Sweather aan met een Zwarte Gescheurde broek

Ze trok een Blauwe crop Sweather aan met een Zwarte Gescheurde broek

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze liep naar het huis naast haar, Cameron deed open.
"Hallo" zei Cameron
Ze was heel Zenuwachtig want ze is gewoon bij Cameron Dallas thuis!!!
"Wil je wat drinken?" Vroeg hij.
"Ja een beetje Water alsjeblieft"
WoW hij zag er weer eens Perfect uit, zijn mooie haren glanste door de kroonluchters aan het Plafon en zijn Outfit was zeker erg on Fleek.

"Ja een beetje Water alsjeblieft"WoW hij zag er weer eens Perfect uit, zijn mooie haren glanste door de kroonluchters aan het Plafon en zijn Outfit was zeker erg on Fleek

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Cameron liep achter Jaylee aan naar boven met het drinken.
"HUNTER? IK BEN MET JAYLEE IN MIJN KAMER!" schreeuwde hij.
"IS GOED... IK BEN MET TAYLOR NAAR STARBUCKS!" kreeg hij als Antwoord

Cameron deed de deur voor de open, er hing een rode waas in de kamer en hij had een groot, netjes opgemaakt, 2 persoonsbed waar hij met rozenblaadjes een groot hart heeft gemaakt.
haar hart bonste sneller toen je het bed zag.
Cameron ging op zijn bed zitten, "kom ook op het bed zitten, je hoeft niet zo verlegen te zijn!"
ze lachte en ging naast hem zitten op het bed.
"okayy laten we beginnen, wat word het onderwerp?" vroeg hij.
"ehm... misschien over wat er gebeurt als je Mentos in Cola doen?" suggereerde Jaylee.
" leuk!" zei hij, hij sloeg een arm op haar heen.
nu word het wel heel erg spannend! vond ze.

ze waren lekker op weg met de Presentatie totdat... ja... dat...
ze namen even pauze en besloten een film te kijken.
Cameron koos de film Bad Neighbours uit en keken die gezellig met een bak popcorn.
op een gegeven moment deed hij een plukje achter de oor van Jaylee en zoende haar.
Hunter en Taylor kwamen de Kamer binnen want voor Cameron en Jaylee hadden ze ook Starbucks meegenomen, "sorry dat ik jullie stoor in jullie "intiem moment" maar er staat Starbucks voor jullie in de Keuken"
Cameron en Jaylee schrokken op van Hunter en Taylor en liepen lachende hand in hand naar de keuken.

hunter stootte Cameron aan met zijn schouder en lachte klein, zovan OEHHH.... :)
ze dronken hun Starbucks op todat Jaylee opmerkte dat het al laat is en naar hij moest gaan.
jaylee liep naar en kon niet geloven wat er net gebeurt was!




i can't wait to see him Tomorrow...

your neighbours [DUTCH] [COMPLETE]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu