Hoofdstuk 5

552 17 4
                                    

Het is de leukste dag van de sleepover... Volgens Jaylee, ZE GAAN SHOPPEN!

Shawn rijd naar het winkelcentrum en achter zit jaylee alle winkels op te noemen waar ze naartoe wil.
"Ik wil daar naartoe, en daar naartoe en natuurlijk daar naartoe."
Shawn en Cameron rollen met hun ogen... " vrouwen..."

Jaylee en Cameron liepen Hand in hand door t winkelcentrum,  ze had allemaal tassen van winkels om haar armen en elleboog.
"OMG DAAR IS CAMERON DALLES!!!" Schreeuwde een meisje.
Allemaal verschillende meisjes begonnen te schreeuwen door het winkelcentrum en begonnen in een kring om hem heen te staan.
Ze duwde jaylee weg en gingen met hem op de foto.
Jaylee wachtte netjes maar er kwamen steeds meer fans bij.
Ze keek naar Cameron en keek met een glimlachje maar Cameron rolde met zijn ogen om aan te geven dat hij weg wilde.
Jaylee zag steeds aan hem dat hij het niet prettig vond met al die fans om zich heen en ze vond het zelf ook niet prettig om te zien dat haar vriendje het ook niet prettig vond.
Ze keek weer naar Cam die weer met zijn ogen rolde om nog een keer aan te geven dat hij weg wilde.
"Okay, nu is het genoeg" dacht ze
Ze liep in de mensen massa om hem heen en duwde de meisjes weg.
Jaylee pakte zijn hand en trok hem uit de kring.
" OMG NEE CAMERON KOM TERUG" en "HE KUTWIJF BRENG HEM TERUG" werd er geroepen naar jaylee, een paar rende zelfs achter hem aan.
Maar dat boeide haar niet, zolang hij maar veilig was
Ze stapte snel in de auto bij Shawn en reden snel weg.

Eenmaal aangekomen kwamen ze bij van het incident bij het Winkelcentrum.
Jaylee pakte haar telefoon en keek haar sociaal media.
Ze opende Twitter en zocht op het Account van Cameron om te kijken wat ze schreven over wat er gebeurde bij het winkelcentrum.
Er waren allemaal reacties, allemaal verschillend.
Jaylee scrolde snel door de reacties,
"OMG ik ben met Cameron op de foto geweest"
"JEZUS was net aan de beurt, kwam er een Takkenwijf hem ontvoeren"
"OMG Cameron als je dit ziet, zeg tegen dat TERINGWIJF dat jij van mij bent!!"
Kwam er bijvoorbeeld voorbij.
Ze deed alsof het haar niets deed, maar eigenlijk deed het haar super veel, ze kan niet eens over straat lopen met hem zonder uitgescholden te worden.

Shawn pakte wat drinken.
" Wie wilt zien wat ik allemaal gekocht heb?''
Ze trok een voor een haar geshopte items aan terwijl Cameron en Shawn er zijn mening over gingen geven.

Ze liep met Cameron naar de slaapkamer om te gaan slapen.
Er was alleen een probleem, ze kan niet slapen, ze blijft maar denken aan de reacties...

your neighbours [DUTCH] [COMPLETE]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu