"Ik wil je nog je laatste Cadeau geven" zei Cameron tegen Jaylee
Ze liepen samen naar het strand, Cameron stond achter Jaylee en sloeg zijn armen voor haar ogen.
Toen ze waren aangekomen bij het Cadeau haalde hij zijn handen weg.
Er stond een Picknick, de zon was onder aan het gaan en dat gaf een mooie gloed over het strand.
Ze gingen zitten en Cameron schonk Campagne in in 2 hele mooi, chic glazen.
Uit de bosjes kwam Hunter aanlopen, die nog steeds Pizza bezorger was ,aan lopen met een grote doos Pizza.
Jaylee kwam niet meer bij van Lachen en Hunter gaf de doos aan Jaylee.
Ze deed de doos open en zag een Pizza in de vorm van een Hart.
"Nawhh....." Zei Jaylee en gaf Cameron een kus en hunter een knuffel.
Cameron sloot zijn telefoon aan op een box en begon muziek te spelen.Toen de Pizza en de Champagne op was ging Cameron liggen op het Kleed en Jaylee ging liggen met haar hoofd op zijn borst.
Cameron streek met zijn handen door haar haren.
Omdat het zo laat was was nauwelijks iemand op het strand dus het was heel erg rustig.
Ze keken naar de wolken en bedachten bij elke wolk waar het op zou kunnen lijken.
Na een tijdje kwamen ze niet meer bij van het lachen.Shawn kwam Jaylee en Cameron halen en ze liepen hand in hand terug naar hun hotel.
Shawn keek met een glimlach naar hun.Het was de laatste dag in California.
Morgen vertrekken ze weer terug naar huis.
Alle 4 wilde ze niet terug... Ze vonden het te leuk!Toen ze terug waren in het hotel pakte Cameron zijn Laptop.
Hij startte Netflix op en ze zochten een film uit.
Het is 1:00, het was iets uitgelopen dan dat ze hadden verwacht.
Ze gingen slapen.
*TRING TRING TRING* De wekker ging om 13:30.
Shawn, Cameron, Jaylee en Cora werden wakker en maakte zich klaar voor vertrek.
Cameron zette op twitter waar hij aankwam zodat fans hun kunnen opwachten.
Ze pakte hun koffers in en deden nog even een snelle check door de hotelroom om te kijken of ze alles mee hebben.
Ze belde een uber en liepen naar de lobby.*IK SKIP EVEN HET STUK DAT ZE IN HET VLIEGTUIG ZATEN*
Ze liepen het vliegtuig uit.
Toen ze door de buis liepen hoorde ze al fangirls op het vliegveld: CAM-E-RON, CAM-E-RON, CAM-E-RON!!! Roepen, ze waren super zenuwachtig.
Voor de deur bleven ze even staan, "Okayy 3,2,1" telde Cameron af.
Op de 1 liepen ze de deur uit en stonden oog in oog met de fans.
"AHHHHHHH" klonk er ineens door het hele vliegveld door de gillende fans.
Cameron liep naar een open plek en alle fans gingen in een kring om hem heen staan.
Shawn,Cora en Jaylee liepen naar Starbucks en wachtte daar op Cameron.Na 2 uur kwam Cameron terug.
Hij liep naar dezelfde starbucks waar Cora, Shawn en Jaylee zatten
Hij sloot zijn telefoon aan op de WiFi daar en likede nog wat foto's van Fans die net met hem op de foto zijn geweest...--------------------------------
Hee!
Ik had in mijn vorige hoofdstuk gezegd dat ik waarschijnlijk niet lang meer door ga....
Ik ga door tot hoofdstuk 20 en maak van dit boek een #kortverhaal.Xoxo Kirsten
JE LEEST
your neighbours [DUTCH] [COMPLETE]
Fanfictionyour neighbours is een Fanfiction over Magcon! Het verhaal gaat over Jaylee die gaat verhuizen. Ze heeft er natuurlijk geen zin in om haar vriendinnen te verlaten, totdat ze ziet wie haar Buurman is...