Er was een nieuwe dag aangebroken in California.
Het is warm, Jaylee en Cameron besloten om te gaan hardlopen langs het strand als "ochtend gymnastique".
Ze kleedde zich om in sportkleding en renden langs het strand.
Toen ze terug waren namen ze een douche en gingen ze younow'en."Ik ga naar de Mall" zei Jaylee en ging met haar Zwarte Pennyboard naar de Mall
In de Mall kwam ze Cora tegen met Shawn, dus gingen ze samen shoppen.
Na een uurtje hadden ze super veel tassen, ze vielen bijna om.
Ze liepen naar Starbucks en bestelde een drankje.
Ze lieten hun tassen vallen op de grond en zaten aan een rand van een plantenbak.
Toen hun drankje op was stuggelde ze weer met hun tassen om hun armen doen.
Shawn bood Jaylee een lift aan, natuurlijk nam ze die aan.
Ze plofte haar tassen in de achterbak en stapte in.Shawn en Cora wilde nog even naar het strand, Jaylee ging niet mee omdat ze al was gegaan en daar stiekem ook niet zo veel zin in had.
Jaylee liep naar hun hotel kamer en deed de deur open.
Toen ze de deur open deed kon ze haar ogen niet geloven.
De kamer was helemaal versierd met Ballonnen, slingers en Cadeau's.
Ze keek met open mond naar de kamer en keek rond.
Cameron was nog bezig met de Kamer te versieren en keek geschrokken naar de deur toen Jaylee aankwam.
"Waarom ben je zo vroeg?" Vroeg Cameron.
Jaylee zei niets en keek met open mond naar de kamer.
"Gefeliciteerd baby" zei hij en liep naar Jaylee toe, ze gaf haar een kus op haar wang.
Ze was Jarig vandaag maar iedereen acteerde dat ze het vergeten waren.
Ze werd daar heel Verdrietig van omdat die de eerste verjaardag is dat ze met Cameron heeft.Na een tijdje kwamen Cora en Shawn ook aangelopen met Cadeau's.
"OWHHH DAAROM WAREN JULLIE IN DE MALL!!!" Zei Jaylee en rende naar hun toe en gaf hun een knuffel.
"Dank jullie wel" zei ze vol ongeloof.
Ze gingen op de bedden zitten en gaven Jaylee haar Cadeau's.----------------------------------------------------------------------------------------------------
Heyy guys.
Ten eerste sorry voor dit korte hoofdstuk, maar ik had niet zo veel Inspiratie.
Ten tweede ik heb besloten niet zo lang meer door te gaan met dit boek.
Ik heb een ander boek genaamd: The Magon Squad, en ik vind dat boek leuker om te schrijven!Zodra ik stop met dit boek laat ik het jullie natuurlijk wel weten!
XOXO Kirsten
JE LEEST
your neighbours [DUTCH] [COMPLETE]
Fanfictionyour neighbours is een Fanfiction over Magcon! Het verhaal gaat over Jaylee die gaat verhuizen. Ze heeft er natuurlijk geen zin in om haar vriendinnen te verlaten, totdat ze ziet wie haar Buurman is...