Jaylee werd binnengereden en werd gelijk doorgereden naar de Operatiekamer en Taylor werd er achteraan gereden.
Cameron wilde meelopen maar hij werd tegengehouden.
"LAAT ME NAAR BINNEN" Schreeuwde hij.
"Nee sorry, dan mag helaas niet, je kan wachten in de wacht kamer, wilt u wat drinken" vraagt de zuster.
"STIK TOCH IN DE DRINKEN" antwoorden Cam.
"Sorry, ik ben boos en bang tegelijkertijd , het spijt me" zei hij erachteraan.Cameron ging zitten in de wachtkamer, hij sloeg zijn handen voor zijn gezicht en liet toch nog wat tranen vallen.
De operatie's zouden 2 uur duren... Maar secondes werden minuten, minuten werden uren, en uren werden wel jaren leek het.
Hij pakte zijn telefoon en belde Shawn, hij legde alles uit en Cameron vroeg of hij kwam, hij wilde nu niet alleen zijn.
"Tuurlijk, voor jou doe ik alles" zei Shawn.
Een kwartier later kwam Shawn binnenlopen.
Cameron liep naar Shawn en gaf hem een knuffel.
Ze gingen samen zitten en gingen praten over magcon.
Cameron ging praten over de Europa tour { waar ze natuurlijk weer niet naar Nederland gaan, i don't like it 😭}
Maar Shawn zit helaas niet meer in Magcon.De dokter kwam aanlopen, Cameron sprong op.
"EN? IS ALLES GELUKT?" Vroeg hij.
"Ja, Taylor is er gelukkig afgekomen met een hersenschudding maar Jaylee moet 2 dagen in coma gokken we" zei ze
Cameron zakte door zijn knieën en sloeg zijn handen voor zijn gezicht.
"Maar, maar, maar ik kan niet zo lang zonder mijn Prinses" snikte hij.
"Je mag altijd langskomen" zei de Zuster geruststellend.Een uurtje later kwam Taylor aanlopen, hij wankelde wel.
"OMG TAYLOR" zei Cameron.
Hij liep snel naar hem toe en ondersteunde hem.
Cameron begeleiden hem naar de bank.
"HE Shawn, hoe gaat het maat?" Zei Taylor met een Schorre stem.
"Ik wil het eerst aan jou vragen" zei shawn."met mij gaat het goed zeker" zei Taylor
Shawn en Taylor gingen nog lang verder praten.
de dokter kwam opnieuw binnen om te vertellen dat Jaylee klaar was met de operatie."het is allemaal goed gegaan, je kan naar haar toe als je wilt!" zegt de zuster.
de zuster gaf de gegevens van haar kamer en Cameron liep daar naartoe.
hij zag Jaylee met allemaal buisjes en slangetjes.
hij pakte een stoel en ging naast haar zitten.
Cameron pakte haar hand en wreef erover met zijn duim.hij kon het niet laten om een traantje te laten vallen.
Het was al laat dus Cameron besloot om naar huis te gaan.
Hij bleef even staan voor het huis van Jaylee...
Hmm... Ik hoor Jaylee eigenlijk nooit over haar ouders, en ze is altijd bij mij!
"Nou ja" dacht hij en liep naar het huis ernaast
Hij pakte wat drinken en ging daarna slapen~de volgende morgen~
Cameron word wakker.
Het voelt super leeg.
"Jaylee?" Roept hij...
"OW KUT" riep Cameron
Hij plofde weer op bed en dacht na hoe het zal zijn met Jaylee.
De telefoon ging.
"Hallo?" Zei Cam
"Hallo met de dokter, het gaat goed met Jaylee, ze mag zo al uit Coma, daarna moet ze nog wel een dag in het Ziekenhuis blijven" zei de Dokter Mededelend.
Hij maakte eerst Taylor wakker om te gaan ontbijten.
Hij is bij Cameron gaan slapen omdat hij dat prettiger vond.Cameron maakte een ontbijtje voor Taylor.
"Jaylee mag vandaag uit Coma, ze blijft dan wel een nacht slapen, ga je mee?" Vroeg hij.
Taylor knikte langzaamTaylor en Cameron zaten in de auto, het was ongemakkelijk stil.
"Cameron?" Vroeg Taylor
"Sorry, sorry van het ongeluk" zei hij
Cameron wist niet wat hij moest zeggen.
"Ik vergeef het je, alleen waarom reed je haar aan?" Vroeg hij
"Ik had een date gehad en ik kreeg een appje van dat meisje, ik wilde kijken en toen ik weer op de weg keek zag ik Jaylee, het was telaat om te stoppen." Legde hij uit.
Cameron zuchte en knikte zachtjes met zijn hoofd...
JE LEEST
your neighbours [DUTCH] [COMPLETE]
Fanfictionyour neighbours is een Fanfiction over Magcon! Het verhaal gaat over Jaylee die gaat verhuizen. Ze heeft er natuurlijk geen zin in om haar vriendinnen te verlaten, totdat ze ziet wie haar Buurman is...