I can't Breath, Truth is hurt.

163 12 3
                                    

Uzun süren haftasonundan sonra okulun 2.haftasına geçebilmiştik. Babamın buradaki işinden fazla miktarda para aldığı için bana bir araba almaya karar verdi. Kim bilir, belki bu hafta yeni arabamla okula gidebilirim. Belkide 2.el bir arabayla...

Bademi ağzıma attım ve evden çıktım. Yağışlı bir Londra havası daha. Montumun fermuarını çektim ve kapşonumu kapattım. Ellerim cebimde kulaklıklarım kulağımda okula doğru yol aldım. Ve tabii toprak kokusuda bana eşlik etti. O sırada okulun ilk günü olduğu gibi yanımda bir araba durdu. "Vay canına Hermione. Sen asla akıllanmayacak mısın?"

en azından nazikçe arabaya binmemi söyleyebilirdi.

"Bana eşlik etmeye nedersin?"

Havaya baktım. Okula gitmem en az 5 dakikaydı ve o 5 dakika içerisinde yağış hızlanırdı. "Pekala... Hem sen ne zaman beni arabana davet etmekten vazgeçeceksin?" Bir kahkahayı patlattı.

"Sanırım sen bir arabaya binene kadar. Ve kısa bir zaman içerisinde bu olay son buluyor." "Nasıl?" Ne demeye çalışıyorsun, Styles? "Imm yani yakında araban oluyor."  Kaşlarımı kaldırdım ve "Bunu nereden biliyorsun?" "Ah, ben bilirim." dedi burnu havada. Okula geldiğimizde kafamda ki tüm soru işaretlerini bir kenara koyarak -YINE- arabadan indim. Harry okula girdiğimizde beni unutuyordu. Harika, eğer ben onu takip edersem beni farkedemez. Mutlu bir biçimde dolabımı açtığımda bir şey bunu engelledi. Daha doğrusu bir el. Kaşlarımı çattım ve karşımda ki SAHTE "sarışın"a baktım. "Selam, Hermione." Ne yani bunu demek için mi dakikalarımı harcıyorsun, sürtük? "Sadede gel." "Ah pekala tatlım." Tatlım mı? Etrafına baktı ve bana döndü. "Harry'den uzak dur." Kahkaha attım ve "Ciddi olamassın. Haha." Ne yani beni yönetebilceğini mi sanıyordu? "O zaman.bir süprize hazır ol. Fazla korkutucu olucak. Yani senin için."dedi ve gıcık bir şekilde gülümseyip yanımdan gitti  Harika. Şimdi ne olucak diye bekle dur. Bir bu eksikti. Kitaplarımı aldım ve çantama koydum. Kahvemi aldıktan sonra sınıfa girdim ve Harry'yle O kızı gördüm. Harry ciddi bir biçimde başını salladı ve gözleri benimkiyle buluştu. "Bize bir saniye verir misin, Loren." Demek adı buydu, Loren. Loren sinirli bir biçimde yanımızdan ayrıldı fakat bir şeylerin olucağından eminim. "Benim acilen gitmem lazım. Şey..ımm bu akşam bir şeyler yapmak ister miydin?" Derin bir nefes aldım ve gülümsedim. "Tabii." "Çok fazla derin nefes alıyorsun." "Bu soru nefes darlığı çeken birine sorman gereken son soru olmalı, Harry." "Ne yani nefesini mi kesiyorum?"dedi gülerek. Ukala. Güldüm ve "Emin ol nedeni sen değilsin."

Dersin ortasında gelen mesajı açtım. Bunu açmak için tenefüsü beklemiştim. Bilinmeyen birinden mesaj. "Okulun arkasındaki çıkmaza gel. Çabuk!-Harry."

Ay, acaba ne olmuştu? Belki önemli bir şey? Ünlem kullanmış. Hemen okuldan kimseye gözükmeden çıkıp oraya doğru ilerledim. Issız bir yerdi. Duvarda yazılar, yerlerde bira şişeleri, sigara izmaritleri ve şeyy...prezervatifler vardı. Midem kalktı. Hızlı adımlarla yürürken fısıldaşma sesleri duydum ve sessizce kafamı çıkardım. Harry ve yüzlerini göremediğim adamlar, bir şeyler fısıldaşıyordu. Bir an nefes alamadım, kafamı içeri soktum ve boğazımı tuttum. Nefes, nefes al. Kafamı tekrar çıkardım ve koşarak oradan uzaklaşmaya başladım. Ayağım kaydı ve yere düştüm. O sırada varillerin üzerindeki bira şişesine çarpmıştım. Çıkan yüksek sesle ayağa kalktım ve tekrardan koşmaya başladım. "KIM VAR ORADA??!!!!" Kanayan bacağıma aldırış etmiyordum. Orada ciddi şeyler görmüştüm. Anlayamadadığım şeyler. Orada Melek Kanatları gördüm. Ve zümrüt yeşili gözler. Koşarken karşımda Loren'i gördüm. "Süprizimizi beğendin mi Hermione?" dedi ve boynumdan tutup beni duvara yapıştırdı. "Yazık." Boğazımı sıktı ve yere düştüm. Bu sefer hiç nefes alamıyordum. Ağlamaya başladım. Ardından gözlerim tekrardan zümrüt yeşili gözlerle buluştu. Bu onun gözleriydi. "Tanrım, nefes al Hermione. Lütfen!" Ardından beni kucağına aldığı gibi koştu. Ama gözlerim çoktan kapanmıştı...

MERHABA, OKUL HAFTASI OLDUĞU IÇIN GEC YAZDIM. YANI ZORUNDAYDIM. BU BOLUMU SEVEREK YAZDIM. VE SIZINDE.SEVECEGINIZI UMUYORUM. VOTELAR VE YORUM YAPARSANIZ COOK SEVINIRIM. YENI BOLUM CUMA YA DA CTESI GELIR. SIZI SEVIYORUUUM. YENI BOLUMDE GORUSMEK DILEGIYLE... ♡♡♡

GUARDIAN OF HEAVENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin