Yaklaşık yarım saat sonra Melek odadan çıktı ve huzurlu olduğundan derin bir nefes verdi.
Aşağıya inince..
Melek: Doktor bey? Jungkook'un durumu nasıl?
Doktor: Meraklanmayın. Merdivenlerden düştüğünde yarası hasar görmüş ama endişelenilcek bişey yok. Yarasındaki dikişlerden biri çıkmıştı onuda hastaneye gerek kalmadan hallettim merak etmeyin. Yanlız.. Hastaneden taburcu olduğundan bu yana çok fazla zaman geçmedi. Kendine dikkat etmesi gerekiyo. Böyle durumların 2. seferini yada 3. seferini bekleyemeyiz. Demek istediğim eğer Jungkook'u tanıyorsanız 'kendine dikkat etmez' diyorsanız.. Tekrar hastaneye yatış kararı almamız gerekiyo. Karar sizin.
V dolan gözlerini ve titreyen sesini bir türlü gizleyemiyordu.
Güçlükle ağzını açtı ve konuşmaya çalıştı.V: Jungkook kendine dikkat etmez.. Ama biz o'na bakarız. 11 kişiyiz burda. Her hâlukârda bakarız. Siz merak etmeyin. Yatış istemiyoruz. Dimi çocuklar?
Jimin: Bilemiyorum Taehyung. Konu Jungkook sonuçta..
Rap Monster: Kafam allak bullak. Jungkook için en iyisi ne olur bilmiyorum.
Melek: Hayırr.. Hayır yatış olmaz. O burda iyi ve güvende.
Melek endişeli bir şekilde konuyu kapatmaya çalışıyordu.
Diğerlerine sıra gelmeden konu kararlaştırılmıştı. Jungkook evde kalıcaktı..
Birkaç sözün ardından doktorun işi bitmişti. Artık gidebilirdi. Doktoru yolcu eder etmez herkes Jungkook'un yanına gitmek istedi.Melek: Çocuklaar. Duymadınızmı doktorun dediğini? Yavaş yavaş gidin.
V oppa sen Jimin oppayla git. Namjoon oppa sende J-Hope oppayla git. Suga oppa Jin oppa, siz de beraber gidin. Kızlar.. sizde Jungkook yemek yedikten sonra gidin. İlk önce hyunglarını görsün. Hepsi çok meraklandılar o'nun için.Rap Monster: Kuzen!?
Melek: Efendim Namjoon oppa?
Rap Monster: Herşeyi hallediyosun. Way bee. Aferin sana ~.~
Melek'den buruk bir gülümseme..
V koşarak yukarı çıktı. Jimin'se arkasından ona yetişmek için "Taetae beni bekle" diye sesleniyordu.
En sonunda hızlıca odanın kapısına vardı. İki kez tıklatıp kapıyı araladı. Dolmuş ve taşmak üzere olan gözleri Jungkook'u görünce... Tutamadı kendini. Ağlamaklı bir sesle "Jungkook?"
Jungkook'tan gelen yorgun ses. "Aah! Hyung. Senmi geldin. Girsene içeri."
İçeri girdi ve kapıyı kapatırken bir el buna izin vermedi. V, bu kişinin Jimin olduğunu biliyordu. Ama yinede o'na hiç bakmadan bir sandalye bulup yaşlı gözleriyle beraber Jungkook'un yanına oturdu. Jimin'in ve V'nin gözleri yaşlı.Jungkook: Hyung?
V:Çok korktum Jungkook..
Göz yaşlarına hakim olamadı. Konu Jungkook. Gözlerinden akan 2 damla yaşı gören Jungkook..
Jungkook: Hyungg!.. ben iyiyim. Sadece biraz dinlenmem gerekiyo. Lütfen. Bırakın attık şu duygusallığı. Benim hiç bişeyim yok. Canım yanmıyo.
Allah'ın sopası yoktur işte. Jungkook büyük konuştu. Parktaki gibi yine bir kramp.
V: Jungkook? İyimisin?
Jungkook: Ah.. Kramp girdi yine. İyiyim hyung.
V: Jungkook. Doktor eğer dikkatli olmazsan tekrar yatış kararı almamız gerektiğini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS HAYALİM - *KORE'DE 3 SENE* -
Fanfiction~ Jeon Jungkook ~ ~ Kim Seok Jin ~ ~ Park Ji Min ~ ~ Kim Nam Joon ~ ~ Kim Taehyung ~ ~ Min Yoon Gi ~ ~ Jeong Ho Seok ~