4.BÖLÜM

304 18 1
                                    

Duygusallığımız biraz geçtikten sonra jungkook benden ayrılıp hafifçe gülerek "ee biz şimdi ne olduk" dedi. Yerinde duramıyodu, çok mutlu görünüyodu. Ne dicemi bilmiyodum kalbini kırmak istemiyodum ama henüz bi ilişki yaşayamam ben daha çok genciimmm yaklaşık 10 saniye kadar bakıştıktan sonra suga yanımıza geldi tabi ortalık yerde konuştuğumuz için herkes toplaşmıştı bi anda. Sevinsemmi üzülsemmi karar veremedim.

Suga: Hey gençler n'apıyonuz burda?

Jk: Hiç laflıyoduk öyle okul falan işte.

Rapmon: Junkook? Ağladınmı sen?
Çok ciddi bir şekilde jk den cevap bekliyodu.

Ben: Ben eski anılarımı anlatıyodum da ona ağladı biraz.

V: Ne anısı bu? Jungkook'umuzu ağlatan?

Suga: Özelse anlatma istersen zorlamayalım seni?

Jk ve ben: Özel değil aile sorunları.
İkimizde dersimize iyi çalışmıştık pat diye söyledik hemen.

Jin: Jungkook?

Jk: Efendim Jin hyung?

Jin: Bana başka bi sebepten dolayı ağlıyosun gibi geldi konuşalımmı biraz seninle?

Jimin: Yaa yapmayın amaa duygusal olmayıın neşelenin biraz ergen gibi davranıyosunuz -_-

Ben: Sen de daha 18 yaşındasın ergen sayılırsın sözlerine dikkat et kaslı çocuk :P
Dedim ayağa kalkarak. Aslında sinir olmuştum ama biraz espiriye aldırmaya çalıştım ortam yeterince gerilmişti zaten, çok ciddi komuşmaları hoşuma gitmedi açıkçası.

Rapmon: Heey çocuklar sakin olun ve tartışmayın. Jungkook noldu sana gelsene sen biraz.

Jungkook Jin'i ve Rapmon'ı aldırış etmiyodu duymazdan geliyodu.

Ben: Ya bişey yok arkadaşlar cidden yaa..

V: E o zaman kooki neden ağlıyo ve hâlâ gözleri sulu suluu

Jk: Ya yok bişey ısrar etmeyin(sadece seviyorum o kadar)
Evet bunu gerçekten söyledi.

Suga: Jungkook büyümüş de âşık mı olmuuş kimmiş bakim bu güzel kız?

Jin: Jungkook gelsene sen.
Dedi ve kolundan tutup çekti.

Rapmon: Jin? Nereye?

Jungkook: Muhtemelen konuşmaya.

Rapmon: Bende geliyorum Jungkook'la konuşacağım şeyler var. Ve küçük hanım sende düş bakalım önüme.

Ben: Tamam yaa sakin olun beyler
Dedim suçsuzluğumu işaret edecek şekilde.

Jimin: Evet beyler bizi yanlız bırakıyolar. Dedi diğerlerine bakarak.

------------------------

Jin: Evet beyfendi neyin var anlat. Hepsini, en başından başla.

Jungkook: Ya bişey yok aslında Jin hyung.

Rapmon: Uzatma jungkook bişeyler var ve anlatır mısın lütfen. Rica ediyorum.

Ben: Anlat artık bıktırma insanları. Dedim suskunlukla.

Jungkook: Seviyorum.

Jin: Jungkook beni sinir etme düzgün anlat sana yardım etmeye çalışıyoruz lütfen yapma.

Jungkook bize bakıyodu saf saf. Ama en çok bana "n'apıcam" diye bakış atıyodu kararsız kalmıştı onun için zor bişey olsa gerek.

Ben: Jungkook. Anlat. Dedim. Yüzümde hafif bir tebessüm belirdi.

Jungkook anlatmaya başladı, biraz sinirliydi ama gülüyodu.

Jungkook: Âşık oldum. Hemde en güzeline, en sevimlisine, en anlayışlısına..
Ama ondan kesin bir cevap alamadım henüz. O kadar seviyorum ki onu. Aslında onu daha yeni tanıdım ama çok sıcak kanlı bir insan görür görmez âşık oldum bakışlarına, gülüşüne ama en çok da kalbine.
Onun beni sevdiğini bilmiyorum ama hissediyorum o'da beni seviyo ve şu an ben o'na sımsıkı sarılmak istiyorum bi daha hiç bırakmamaya söz vermek için.

Jungkook bunları anlatırken hep bana bakarak söyledi diğerleride etrafımıza toplanmışlar farketmedi bile.
Ve onun konuşması bitince-

"SENİ SEVİYORUM JUNGKOOK"

"SENİ SEVİYORUM MELEK"

Dedik ve birbirimize o kadar insanın önünde bi sarıldık anlatamam. Herkesin ağzı açık kalmıştı ve bize bakıyolardı.
Ama biz onları dikkate almıyoduk, o anı yaşıyoduk.

Jungkook: Sana söz veriyorum seni benden ayırmicam.. Söz.. Seni unutmicam.. Söz.. aşkımızı bitirmeme izin vermicem.. Söz.. Seni bırakmicam..

Ben: Bana bütün sorunlarımı unutturuyosun.. Sevgilim.. Seni seviyorum kooki..

Her konuşmamda biraz daha sıkı sarılıyodum.

Gözlerimden yaşlar akmaya başladı resmen hıçkıra hıçkıra ağlıyodum herkes 'aay' dedi içten bi sesle.
Jungkook ağldığımı fark edince beni birden bıraktı ve

"Hayır hayıır ağlama seni seviyorum lütfen ağlama meleğim üzüyosun beni" diyip elleriyle yüzümü çevreledi ve baş parmaklarıyla göz yaşlarımı sildi (saçma oldu biliyorum ama başka türlü anlatamadım)

Tekrar sarıldı bana ama bu sefer daha sıkı sarıldı. Bende ellerimle ona daha çok sarılarak sıktım hiç bırakmicakmış gibi sanki elimden alıcaklarmış gibi..
O sırada bütün grup üzerimize doğru gelip bize sarıldılar.

"Sizi seviyorum Bangtaaan" dedim "Özellikle seni KOOOOKİİ" Diye gökyüzüne doğru bağırdım..
Sonra bana bakıp anlımdan öptü ve ellerimi okşayıp öptü.

İçimden -Allah'ıımmm bana böyle bi koca lazımm- diye söyleniyodum.
Gruptakiler biraz kıskanmışa benziyodu sonra jungkook biyere kayboldu yaklaşık 10-15 dakka sonra tekrar geldi ve elinde mor bi kutu vardı benim moru sevdiğimi nerden biliyodu ki ama ben söylemedim ona?
Gruptakilerde bilmiyo.
Kutuyu açtığımda Kanatlı kolyenin ortasında 'Kooki' yazıyodu..

BTS HAYALİM   - *KORE'DE 3 SENE* -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin