Şaşkın bakışlarla Rabia'ya bakan J-Hope ne dediğini anlamaya çalışarak "Ne?" Dedi.
"Y-yani oppa derken sevgili değil!"
"Haa. Şaşırdım bi an."
İkiside aynı anda gülüşmeye başladı.
Rabia telefonuna gelen mesajla birden durdu ve mesajı okumaya başladı. O sırada J-Hope'a baktı yavaş yavaş ilerliyodu.
-Selam. Eve gelince göreceklerin hiç iyi olmayabilir. O yüzden ya hiç eve gelme, yada ilk uçakla Türkiye'ye geri defol. Karar senin.
Okudukları karşısında şaşkındı ve korkmuştu.
Bişey belli etmeden J-Hope'un yanına gitti ve koluna girdi. "Eee nereye gidiyoruz?"
Dedi J-Hope. "Bilmem öyle gezelim işte." Dedi donuk ve düşünceli bi şekilde omzunu silkti. Yavaş yavaş yürüyolardı ikiside dalmıştı en sonunda J-Hope "Rabia? Nerdeyiz biz?" Rabia safça etrafına bakındı, omuzlarından sarkan saçları boynunu kaşındırmıştı. Boynunu kaşırken "Cidden nerdeyiz biz?" J-Hope tepkisiz bi şekilde "Bilmiyorum." Dedi.
"Tamam dur Namjoon'u arıyım evin konumunu atsın.""Aigoo! Oppaa çok zekisinn!!"
J-Hope telefonu cebinden çıkarırken "Kkk~ Biliyorum yaa hep böyle derler zaten" dedi gülerek.
"Yhaa öff" dedi sırıtarak.
Omzuyla J-Hope'un omzuna vurdu."Yaa! Dur bekle çalıyo."
Rabia meraklı bakışlarla Namjoon'un telefonda ne dediğini anlamaya çalışıyodu.
-Namjoonie biz kaybolduk galiba evin konumunu atsana.
-Nasıl becerdiniz? Aishh tamam atıyorum hemen.
-Tamam sağol.
-Ne demek her zaman.
-O zaman hep kaybolucam.
-İşte o zaman çağrılarına cevap vermeyebilirim.
-Tamam zeki çocuk hadi bekliyorum.
-Tamam atıyorum görüşürüz.
-Görüşürüz.
"Noldu ne dedi Namjoon oppa??"
J-Hope'un burnunun dibinde dikildi ve meraklı melahat gibi kafasını iki yana sallayalarak sorular soruyodu."Hey! Sakin ol atıcak konum."
"Korkuyorum oppa"
Dedi ve J-Hope'un koluna sokuldu. Gelen mesajı unutmuştu bile."Aish Rabia Tae'den bile tuhafsın."
"Evet öyleyimdir biraz."
Dedi ve J-Hope'a daha çok sokuldu.En sonunda konum geldi ve hava kararmaya başlamıştı.
Birden sabah gelen mesajı hatırladı. Telaşla telefonu eline aldı ve kızlardan birini aradı.
...Çalıyor...
-Alo Rabia?
-Hafsa senmisin?
-Evet benim noldu nerdesin sen?
-Hope oppayla geziyoruz.
-Saat kaç haberin var mı?
-Geliyoruz zaten şimdi.
-He iyi çabuk gelin hava karardı.
-Tamam. Sabah bana bi mesaj geldi. Sizede geldi mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS HAYALİM - *KORE'DE 3 SENE* -
Fiksi Penggemar~ Jeon Jungkook ~ ~ Kim Seok Jin ~ ~ Park Ji Min ~ ~ Kim Nam Joon ~ ~ Kim Taehyung ~ ~ Min Yoon Gi ~ ~ Jeong Ho Seok ~