Хари и аз прекарахме близо седмица, правейки проучване, но и излязохме за кратко. Ние прекарахме повечето от дните ни в библиотеката. Разглеждахме всички книги, в които можеше да има информация за него.
- Не го разбирам. Как там може да има толкова информация за това кой съм бил като бях просто момче, което е извършило престъпление? – Хари каза, затваряйки книгата, която четеше.
- За някой, който не е бил известен, изглежда да е бил доста известен с петте убийства, които е извършил. – казах и се извъртях към книгата пред мен.
- Иска ми се да можех да кажа на хората, че не съм го извършил.. Никой не ще ми повярва. – Хари въздъхна, играейки си с ръкава на якето, което му бях дал. Не можех да му позволя да се разхожда наоколо със старите дрипи. Освен това то покриваше натъртванията по врата и китките му.
- Може би е това, което трябва да направим. – казах и върнах погледа си върху книгата.
- Какво? – Хари попита конфузно.
- Може би това е твоята несвършена работа. Може би ти се нуждаеш от това да убедиш хората, че не си убиец, а просто безвредно момче, което се е влюбило в друго такова. – казах и проследих как очите му заблестяха в опит да разбере повече.
- Как ще мога да го направя? – попита, а аз се усмихнах, придърпвайки лаптопа си и намирайки недовършеното есе, което трябваше да предам вчера.
- Може би ще получа двойка за това, но нека започнем с есето ми. – казах подчертавайки това и изтривайки го. Очите на Хари се разшириха, гледайки ме изцяло шокирано.
- Луи, ти ще се провалиш! – каза, но аз поклатих глава.
- Това е началото, а и освен това аз няма да се задържа тук за повече. – добавих и той въздъхна.
- Аз ще помогна също. – обърнах се с ококорени очи и видях Зейн, който стоеше с лаптопа си.
- Какво? – Хари попита, мръщейки се към него.
- Чух разговора ти.. Ако това е начина, за да ти помогна, аз съм за. Учителят ще го намери за странно, ако двама от нас имат една и съща история. – Зейн каза и аз усетих как се усмихвам леко.
- Аз също. –обърнах се, за да видя момиче със светлорозова коса, което зае мястото до Зейн.
YOU ARE READING
Impossible love
FanfictionЛуи е студент, но се бори с депресия. Той се сблъсква с нея в деня, в който става гей. Семейството му го изхвърля от къщата, губи приятелите си и живота му става все по-ужасен. Луи наскоро започва да прави проект, но се оказва много по-трудно отколк...