2

806 56 1
                                    

Masa rehat hyuna ajak ji hyo ke kantin, tadinya ji hyo ingin ke rooftrof nak sambung baca komik katanya tapi karna tidak ingin membuat hyuna kecil hati, ji hyo meng'iya'kan saja ajakan hyuna sambil membawa komiknya. Hyuna membawa ji hyo ke tempat chingunya di situ.

"hai ji hyo i'm shin min ah panggil je min ah" kata min ah saat ji hyo sudah duduk.

"hai min ah!!" balas ji hyo ceria.

"aku nak beli makanan jap, ji hyo kau nak pesan apa?" soal hyuna.

"emm kat sini ada mochi tak?"

"huh?, mochi?"

"nae" jawab ji hyo antusias.

"tak de kut" ji hyo menunduk lemas mendengar perkataan hyuna.

"ehh cam mana kalau kau coba kue beras je" usul min ah

"sedap ke?"

"nae coba je"

"kalau cam tu kue beras and jus strawberry ne, nah duit"

"ok jap ye" hyuna berlalu pergi.

Sedang ji hyo menunggu hyuna, ian membuka komik yang di bawanya tadi, min ah yang sedang makan ramyeonnya tersedak saat melihat ji hyo, ji hyo yang melihatnya panik dan segera menghulurkan air ke min ah.

"uhuk..uhuk.."

"ehh kenapa kau ni" menghulurkan air.

"ka..kau baca komik cam tu" soal min ah saat di rasa sudah lebih baik.

"nae, waeyo tak boleh ke?"

"tak, cuma tak malu ke"

"aku dah biasa macam ni, waeyo kau menyesal ke punya cingu macam saya, kalau cam tu saya pergi dulu la"

"ehh tak lah saya tak kesah pun" min ah menahan ji hyo supaya tidak pergi.

"jinja!!" ujar ji hyo.

"nae" balas min ah sambil tersenyum.

"kau fujoshi ke" soal min ah saat ji hyo kembali membaca komiknya.

"ha'a dan aku harap dapat pair yaoi kat sini"

"ish kau ni" min ah menggelengkan kepalanya dan melanjutkan makannya yang tertunda.

Selang beberapa menit hyuna datang dengan pesanan ji hyo, setelah mengucapkan 'gomawo' ji hyo memakan kue berasnya.

"wahh manis" komentar ji hyo.

"ji hyo aku nak tanya sikit" ji hyo mengalihkan pandangannya ke hyuna.

"tanya apa?"

"kau ngan jimin ada hubungan ke" soal hyuna, min ah mendengarkan saja.

"wae tanya cam tu"

"korang nampak rapat je, dan marga ko pun sama" kata hyuna.

"sebab aku ngan jimin-nii adik-beradik" sambil meminum jusnya.

"KYAAAAAA!!!!!!"

TBC

mian aneh y hehehe author dah tak de idea, Hope korang suka, kedepannya maybe author update lambat sebab ada exam thanks buat yang sudi baca dan vote.
Vote and comment

Saranghae Fujoshi GirlTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang