Highlighted Part !

17.4K 288 26
                                    

sedikit sedutan :

"Aisya! Aisya!" aisya menoleh ke arah Kak Yasminsalah seorang staff dalam departmentnya.

" yup! Kenapa?" Aisya melihat Kak Yasmin yang masih tercungap-cungap berlari ke arahnya.

"Berani nya kau tadi. Masuk satu lif dengan CEO kita."

"Kenapa pulak? Bukannya saya masuk dengan harimau. Pelik la kak Yasmin ni." Balas Aisya yang masih bingung dengan apa yang baru didengari.

"okay, kak yasmin rasa kau mesti tak tahu rule satu ni. Sebab kau budak baru kan." Aisya menggeleng tanda tidak memahami apa yang diperkatakan Kak Yasmin.

"Kau tahu tak, company kita ada satu undang-undang pelik. Undang-undang dia, kau tak dibenarkan sama sekali untuk menaiki satu lif bersama CEO kita. Makna kata, kalau kau nampak dy naik tu, kau tak leh naik. Dia seorang saja boleh naik melainkan PA dia." Kata-kata Kak Yasmin buat Aisya melopong. Pun ada undang-undang macam tu? Dia tu menteri ke?

"Kalau naik juga? Apa dia nak buat?" Aisya menyoal lagi tidak puas hati. Baru dia mengerti kenapa tadi ramai memandangnya pelik.
"Kalau kau naik juga, kau tu kan dihalau macam tu ja. Kak Yasmin dulu macam kau lah, baru masuk, mana tahu kan. Sekali kak Yasmin naik terus dia halau kak Yasmin depan orang ramai. Malu gila Kak Yasmin. Tapi tadi kau naik, kak Yasmin tengok tak pula dia halau kau." Giliran Kak Yasmin pula kehairanan.

"oh, err mungkin mood dia baik. So dia macam acceptable la." Jawab Aisya terus berlalu pergi. Takut ditanya bukan-bukan.

*ini antara gelagat Danial Firdaus yang dikatakan CEO bengis tu! haha. Siapa dah baca? Siapa suka scene ni? Say yes! Hehe

Jom PRE ORDER ! Untuk dapatkan 800 mukasurat novel ini! terus PM atau whatsapp kami : 016 6939416

KAU? CEO AKU?Where stories live. Discover now