Dray doszła do wniosku że teraz najważniejsze jest bezpieczeństwo innych niż jej szczęście więc postanowiła dać odpowiedź oczekującym:
- Niech tak się stanie. Poślubię jednego z synów Dragona.
Wódz uśmiechnął się pod nosem i rzekł:
-A więc poślubisz mojego najmłodszego syna Ronvera a między nami rasami zapanuje spokój i harmonia. Igeros nie był zachwycony decyzją przyjaciółki lecz musiał się do niej dostosować. Podejrzewał że młody Wilk mógłby skrzywdzić dziewczynę dlatego postanowił go zabić. Wampiry mają zablokowany umysł dlaczego nie można im było czytać w myślach. Także wojowniczka nie mogła z tego skorzystać i nie wiedziała co teraz myśli jej kompan. Wiedziała że nie jest zbyt zachwycony ale najważniejsze było że zapewniła bezpieczeństwo całej ludności. Gdzie młoda Tygrysica poszła na spotkanie z Wilkiem jej przyjaciel śledził ich by zobaczyć czy jej nie skrzywdzi. Po skończonym spotkaniu przyszły mąż odprowadził dziewczynę do granicy plemienia by ta mogła wrócić do rodzinnej skały.Gdy Wilk kierował się w stronę lasu młody chłopak ruszył za przyszłym małżonkiem swojej przyjaciółki.Wyciągnął swój miecz z pochwy i już był gotowy do zadania ciosu gdy usłyszał znajomy lecz przerażony głos...