Második díjam *0*

2.7K 73 3
                                    

Szabályok:
- Köszönd meg a díjat
- Írj magadról 10 tényt
- Válaszolj 10 kérdésre
- Tegyél fel 10 kérdést
- Jelölj meg max. 10 embert

Nagyon szépen köszönöm a díjat @emcs0702 -nek. Nagyon jól esik, hogy tudok valami olyat csinálni, ami másoknak tetszik.

- Imádok olvasni
- Van egy kutyám és egy nyulam
- Volt egy másik kutyám is csak őt a nővérem magával vitte
- Volt egy másik nyulam is csak bántotta a másikat ezért el kellett vinni (imádtam a meleg nyuszijaimat... Nagyon cukik voltak)
- A kedvenc állatom a medve
- Sok plüss macim van
- 5 percre lakok a mostani sulimtól mégis másfél órával előbb kelek, csakhogy megnyomhassam a szundi gombot (egy órán keresztül)
- Másfél évig jártam táncolni a Jamland-hez
- Kedvenc sportágam az úszás, de a szemem miatt nem csinálhatom
- Mindig teát iszok

- Mit gondolsz azokról, akik mások zenei ízléséről ítélik meg az embereket?
Csúnya dolog... Nem hiszem, hogy az embernek a zenei stílus az elsődleges, amit figyelembe kell vennie. Ha meg nem tetszik valakinek a más ízlése, feltalálták a fülhallgatót, ami minimálisan szűri a kinti zajt.

- Mióta használod a wattpadot?
Pár éve meg van a felhasználó fiókom, de nem foglalkoztatott. A barátnőim írtak itt sztorikat és azért kezdtem el használni, de szigorúan csak olvasásra. Majd pár héttel ez előtt elkezdtem írni a Chanyeolos történetemet és ki akartam posztolni. Így történt az egész. Most már olvasok is és írok is ezen keresztül.

- Mit szólnál hozzá, ha valaki kiadná az egyik történetedet/ficidet könyv formájában?
Mármint úgy, hogy ellopja? Azt hiszem kiakadnék...

- Mit csinálsz ha nincs ihleted?
Zenét hallgatok és olvasok + videókat nézek... Nem zavartatom magam, mert be vagyok biztosítva pár fejezettel. Előbb - utóbb csak eszembe jut valami folytatás.

- Ideges voltál mikor kiraktad az elsó részt?
Inkább mondanán izgatottságnak.

- Tudtad, hogy titkos olvasód/rajongód vagyok?
Nem, de jól esik a vallomásod.

- Melyik dalt hallgattad a legutóbb?
Chanyeol - Who I am

- Mi a rosszabb? Kudarcot vallani, vagy meg sem próbálni?
Meg sem próbálni. Akkor legalább meg van a tudat, hogy te mindent megtettél.

- Vannak olyan szokásaid, amikbszinte csak rád vallanak?
Nem hiszem... Legalábbis én nem tudok róla. Erről a barátaimat kell megkérdezni. Szóval, ha látjátok, írjatok, hogy tudjam!

- Van konkrét kedvenced a ficidben, amit szívesen olvasol vissza? Ha igen melyik rész? Miért?
Persze, hogy van, de azt még nem publikáltam éppen ezért, nem szeretnék spoilerezni.

- Van valami oka annak, hogy írni kezdtél? Ha igen mi?
- Magadat beleírtad a történetedbe? Ha igen, ki az és mennyire hasonlít a valódi önmagadhoz?
- Van házi állatod? Ha igen mi és hogy hívják?
- Ha kapnál egy lehetőséget, hogy a történetedet kiadják könyvben és különböző nyelvekre is lefordítják, élnél a lehetőséggel?
- Szeretsz a középpontban lenni?
- Álnéven írsz?
- Mitől száll meg könnyen az ihlet?
- Wattpad vagy Blogger?
- Ki a példaképed?
- Mennyire vagy családcentrikus?

KucKuc09 - Tánc, más semmi
TaeTae-95 - Angel In My Life
csenge_p - Dance and Luv
ZiziiAsahina - School Days
unknownclose - Miracles In Korea

Save Me ~ Jungkook /BEFEJEZETT/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant