Kilencedik díj *0*

1.6K 34 0
                                    

Annyong!

Ismét díjjal jelentkezem, amit nagyon szépen köszönök mrs-namjoon - nak! De ha már így neki álltam, ezt a bejegyzést megírni, akkor csak úgy halkan megsúgnám, hogy a Save Me már bloggeren is elérhető! És nem sokára a többi történet is fent lesz.

Na most... Továbbra is csak azt tudom mondani, milyen csodálatosak vagytok! Mint az előző díjaknál említettem, 3000 nézettséggel zártam, majd az előző bejegyzésben már 5000-re emelkedett és most dobpergést......... 500 oldalmegjelenítés híján 10000!!! Eszméletlenül hálás vagyok nektek és remélem a többi sztori is ekkora figyelmet és elismerést fog nyerni, mint ez. A mostaniakon kívűl még van pár ötlet a tarsolyomban, amik idővel publikálva is lesznek.

És akkor... A szabályokat szerintem már mindenki tudja, így azt nem írnám le.

10 tényt már nem fogok tudni írni magamról, így azt a lépést is kihagynám...


10 kérdés:

1. Mi a kedvenc színed?

kék, fekete, piros

2. Ha most odamehetnél, ahova akarsz, hová mennél?

Oda ahol még nem voltam.

3. Kedvenc virágod?

Liliom, orchidea

4. Ha választhatnál, melyiket választanád? Pénz, szeretet vagy boldogság? (csak egyet)

Szeretet

5. Mi a kedvenc évszakod?

tél + tavasz

6. Szereted a plüssöket?

Imádom...

7. Kedvenc könyved?

Hát ez inkább könyvek, mivel egy sorozat. Luxen!!

8. Te undorodsz a szerelmesektől?

Nem mondanám undornak, amit akkor érzek, mikor meglátom őket.

9. Kedvenc állatod?

Medve

10. Szeretnél egy bejárónőt?

Anya annak számít?? xD

10 kérdésem:

1. Mióta szereted a kpop-ot?

2. Mióta írsz?

3. Miért kezdtél írni?

4. Ki a példaképed?

5. Van háziállatod?

6. Kedvenc íród? ( nem muszáj wattpad)

7. Hiszel a másvilágban?

8. Milyen sorozatokat nézel?

9. Ki a biasod?

10. Melyik a kedvenc bandád?

Mindenki kap egy díjat, aki elolvassa ezt a kis szösszenetet!

Save Me ~ Jungkook /BEFEJEZETT/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum