Capitolul I

54 8 3
                                    

Iarna nu se lasa asteptata.Vantul rece se napusteste asupra copacilor neavand pe cine altcineva.Strazile sunt goale,linistite,doar vuietul se mai aude.

Limuzina inainteaza lent pe strada pustie ,parcand apoi in fata conacului infricosator.Perdele de iarba  erau scoase cu graba de pe conac si fantana de catre personal.

Elissabeta Seville impreuna cu parintii ei Mary Seville si Roger Seville ies din limuzina si intra in conac.

O simpla privire asupra conacului  din partea lui Elisse si i se facu scarba.Era conacul lui Torin Seville ,bunicul ei .Desigur,la prima aparitie parea un om normal.Dar Elissa stia.El nu era om.Ci fostul rege al vampirilor.Doar numele lui improsca teama.A fost un om crud,pe care ea il ura.

Inainta in conacul vechi si merse in camera ei.Dupa ce strabatu scarile si o lua la dreapta dadu de un culoar rosu cu tablourile a zeci de stramosi pe care Elissa ii avea."Unul mai crud decat altul."isi spuse ea in gand.Traversa culoarul,o lua la stanga.

Urca niste trepte ponosite de marmura si ajunse la etajul doi unde isi avea camera.

A doua pe dreapta,cu usa mov si o semiluna pe ea.Intra ,facand usa sa scartaie si ajunse intr-o camera de culoare violet ,cu asternuturi mov.In fata uriasei ferestre cat un zid din fata ei era un birou de marmura,negru.Langa pat era usa ce ducea catre baia ei foarte mare.Nu era moderna,dar era frumoasa.Bagajele ei ajunsesera deja si hainele ei erau impachetate in dulapul urias mov deschis.

Era ora 14,23 de minute dupa-amiaza.Se hotari sa dea o tura conacului ,nu-l mai vizitase de la sase  ani,cand fu martora la geva cu totul si cu totul inspaimantator.

Micuta Elissa cobori scarile curioasa fiind de ceea ce se intampla jos.Tipete se auzeau si rugaciuni alaturate de sunete de impuscaturi.Un copil,cam de varsta ei,doi oameni adulti si o fetita mai mica stateau aliniati.Ei,cel putin copii.Parintii zaceau in sange pe podea cu expresii infricosate pe chipurile impietrite .Sersho,un om ce imi ajuta bunicul se infrupta din mama copiilor.Acestia doar plangeau si se luau in brate.

-Ce se intampla?spuse Elisse.

-Draga mea,esi martora a facerii unei dreptati.Acesti oameni,au incalcat legea.Au pasit pe teritoriul nostru ,ba chiar si-au cumparat o casa.

-Si acesti copii ce vina au?spuse ea .

-Acesti copii sunt copii lor,nascuti din samanta rautatii acestior oameni morti de pe podea.Totusi,stii cat de milos sunt.

-Vreau sa ii lasi sa plece.Pe amandoi .spuse ea repede.

-Scumpa mea,nu pot face asta.Stii doar.

-Nu-mi pasa!Vreau s-o faci acum!striga ea amenintator.Bunicul ei stia de ce e posibila asa ca o lasa moale si spuse.

-Bine,o sa ii las sa plece.

Fetita mica se puse pe plans strigand la mama.Tatal ei  ura ca un copil sa se planga,devenea nervos.Asta era motivul pentru care  nici macar nu s-a uitat la fiica ei timp de sase ani,trimitand-o intr-un loc unde putea creste ca un adevarat vampir,departe de el.

Elisse se uita cu un mare interes la acel baiat cu asemanarea unui rus.Strangea cu nervozitate ursuletul sau in brate,de nervi ca nu putea face ceva sa ii ajute parintii.Era prea mica.

Intr-un final,ii lasara sa plece .

Sora lui se agita din ce in ce mai mult pana cand tatal meu se enerva de-a dreptul.

-Copil prost.spuse tatal Elissei.

Acesta lua pistolul si  lansa un glont drept in capul fetitei de cel mult,cinci ani.Sangele ii siroii e fata ,ea murind.In intregul conac se auzii urletul de teroare al baiatului.Sersho il lua cu forta ca pe un sac de cartofi ,el continuand sa tipe si sa injure.

-Blestem familia Seville pe vecie!O sa muriti cu totii.spuse el

Aceea fu ultima data cand auzii despre baiat.Nu-l mai auzi de zece ani de  zile desi amintirea inca o bantuie pe fata.Se intreba,oare unde ar fie el in momentul acesta?

Desigur,nu avea sa stie vreodata,isi spuse ea.Nici nu isi dadea seama ca in urmatoarele zile avea sa  dea fata in fata cu el.Dar,destinul are cai nebanuite,asa ca,mai trebuii sa astepte.Totul la timpul lui.

Se grabii jos ,traversa scena crimei si ajunse afara.Personalul terminase de scos fiecare liana si aranjasera totul ca la carte.Ocoli conacul,mergand pe un drum pietruit  si intra in gradina.Era singurul lucru ce ii placea .Avea flori de toate culorile si trandadiri nemaivazuti.Erau foarte rari,cum ar fi,trandafiru negru.Era o specie din lumea de dedesupt.

Elisse fusese numai o singura data in lumea de desubt .Era un loc oribil,plin de creaturi hidoase,monstrii si plante mancatoare.Desigur,ei aveau locul nostru frumos acolo,fiind familia regala,si de asemenea aveam o gradina de flori speciale.Aveau trandafiri mov,negri si alte plante rare.Elisse luase o samanta si o planta in gradina,chiar inainte de  virus.

Doi ani dupa scena crimei parintilor si surioarei baiatului blondut virusul se raspandii.Desigur,nu era afectata.Era vampir.Fata isi dorii ca baiatul sa fie in viata .Credea ca ar fii fumos ca macar el sa fie in viata.

Au trecut atatia ani  de la infectare.Monstrii din andancuri au scapat de sub controlul vampirilor facand ravagii pe pamant.Impreuna cu vampirii bineinteles.

Singurul motiv pentru care s-au intors pe acest pamant blestemat este moartea lui Kurt Tepes.Un nobil preluase conducerea,desigur,pe nedrept.Tatal meu era aici sa devina rege,visul lui .Pe ea nu o interesa faptul ca urma sa fie printesa.Ii placea viata din Venetia,sediul familiei Seville.Dar ,desigur,parerea ei nu conta.

Se duse sub copacul urias din gradina,sub care obisnuia sa priveasca stelele in copilarie si lumina lunii.Lumina lunii i se parea divina,singurul lucru pe care il iubea cu adevarat.Tot uitandu-se la stele,adormii.

Cand se trezii isi dadu seama ca era foarte tarziu.Se ridica si inainta prin gradina ,vazu ca nu era nici un gardian  si apoi intra in conac.Pe un ceas din hol vazuse ca era ora patru dimineata.Urca scarile sa ajinga in camera ei dar vazu ca toate usile erau fortate.Urme de sange erau prezente.

Infricosata,pasii o dusesera spre dormitocul parintilor.Cu inima stransa purece intra si isi vazusera parintii umpliti de sange la podea.Fata tipa de frica si se apropie de parintii ei.Erau morti.Fata planse si planse .

Se gandea la tot ce facusera pentru ea.Erau niste parinti ingrozitori,dar macar o iubeau.
Planse si planse chiar daca orele treceau cu repeziciune.Sersho o gasii la podea plangand peste trupurile reci ale parintilor ei.

Sersho dadu alarma.Gardienii nu sosira .Se pare ca toti erau morti.Schimbul de azi trebuia sa vina asa ca doar astepta.O trezii pe Elisse si o duse in camera ei sa doarma.

Dupa ce Elisse se trezii,se duse si facu un dus rece .Amintirile cu parintii ei morti o faceau sa isi iasa din minti.Nu mai putea sa gandeasca limpede.Vroia doar sa se razbune.Sa il omoare pe cel care i-a facut asta parintilor ei.

Isi jura ca o sa ii razbune.

Moonlight-Fanmade Owari No SeraphUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum