Doar prieteni !

57 7 0
                                    

Sunt agitată și mă simt atât de jenată ,în cât îmi vine să mă ascund chiar acuma undeva și să nu mă mai găsească nimeni !
Aud un glas :
-Mady,vino sa îți cântăm la multi ani draga mea !
-Bine ,sosesc imediat !
Of Doamne ce proastă pot fi ,cum am putut să cred că aș putea fi cu el ,dar infine ști ce ?,nu o sa ma dau bătută .Mai devreme sau mai târziu tot o să îl am .
Acum intru ,Ohh Doamne ce superb e !!
Toți îmi cântă mie la multi ani de parcă as fi președintele Americii !
O văd pe Liv ,Justin si matușa mea Elena indreptanduse spre mine !
-Oh ,draga mea la multi ani ,îți doresc fericire ,iubire si o tinerețe și bătrânețe alături de iubirea vieții tale .
Eu mă uit direct la Spenser ca si cum nu ma-r fi băgat în seamă .
-Multumesc prieteni dragi pentru toate urările frumoase ,va mulțumesc că ați venit si va urez in continuare distracție plăcută ,pentru că știți voi distracția abia incepeeeeeeeeee!!!!!!
Yuhuuuuuuuu!!
Mă simt atât de bine ,nu o să stau departe de un baiat pe care îl iubesc doar din cauza unei țărăncuțe.

E dimineața ,matușa vine si ma trezește de parcă sunt la liceul militar :
-Trezireeeeeeaaaaa!!!
- Oh matușa ,te rog încă puțin .
-Pai ar cam trebui să te trezești,ai cam intarziat și ști de ce ?
-Nu,si nici nu vreau sa stiu !
-Aseara ,ai cam luat-o razna rău de tot !
-Ce vrei să spui ?
-Te-ai imbatat,iar apoi ai început să dansezi și vorbeai despre un băiat Spenser ,dar oricum era ciudat .
-O nuuu ,stai stai te rog nu-mi spune ca ....
-O da păpușă i-ai spus băiatului ca îl placi !!

Momentan mă îndrept singură spre școală ,viață mie ruinată .Cum am putut sa ma îmbăt și să scot cuvintele alea pe gură ??
O Doamne ,stai tocmai îl văd pe Spenser indeptandu-se spre mine,dar arată ciudat ,foarte ciudat !
-Spenser ești bine ?.Uite legat de acea seară îmi pare foarte rău ..te rog,dar tocmai mă întrerupse !
-Uite Mady,tu ești o fata drăguță ,inteligenta ,ba chiar nu am uitat că mi-ai luat apărarea când fratele meu ucigași ,adică fratele meu bătăuși mă bătuse,dar aș vrea să fim doar prieteni .
-Bine ,te înțeleg și eu vreau să fim prieteni ,atunci amici ?
-Desigur ,amici .
-Pot să îți pun o întrebare ?
-Da !
-Cine era acea fata cu care ai venit la aniversarea mea aseară?
- Ea e verișoara mea,sti eu nu prea umblu cu fete ,defapt am avut doar o primă iubire,de atunci niciuna !!
-A,serios crezusem că voi doi erați ...
-Nu nuu, suntem verișori !

în acel moment eram cea mai fericita persoane de pe glob ,adică acea fata era "verișoara lui"??💃💃😲😱.
-Pot să îți mai pun o i întrebare?
Dar el deja plecase .
Voiam să-i spun ce a pățit la ochiul drept ,parcă era bătut .

Inecata In IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum