Dupa acele 5 minute in care Spenser o saruta pe Mady ,cei doi se opresc incet .Mady incearca sa isi pastreze calmul, dar nu reuseste .
-Pleaca ,Spenser .
Spenser pare sa se simta gonit, dar Dar in acel moment in care buzele lui s-au lipit de buzele ei ,a simtit ca acele piese din inima care s-au frant au fost reparate, a simtit inca o data ce inseamna sa fi iubit ..a simtit iertare .
-Nu o sa renunt ..nu am de gand ..nu pot sa renunt ..te iubesc prea mult .
Toti o asteapta pe Mady la masa ,dar George presimte ca se intampla ceva .
-Ma scuzati ,ma intorc imediat .Spuse George ingandurat .Mady ?
-George ?
-S-a intamplat ceva ?
-Nu , doar ca am uitat cuptorul aprins ..,dar acum e ok ..sa mergem..
George iese din bucatarie ,dar observa fereastra deschisa .Fara sa zica nimic pleaca la masa impreuna cu Mady .
-Josh ,frate multumim pentru vizita .
-Cu mare placere .Spuse Natalia.
-Pai atunci va asteptam vineri la The Glithers.
Dupa 10 minute .
Justin si blonda sunt la mall .
-Iubitule ,iti vine sa crezi ?Azi implinim 2 ani de relatie ..ahh te iubesc ..
-Si eu ..blondo ,dar uite ce ti-am luat ..
-OMG ..nu creeed..un caine ?Awww ce draguț e ..multumesc Justin .Este cel mai frumos cadou posibil pe care l-am primit vreodata .Esti cel mai bun iubit ..te iubesc ..
Cei doi se saruta ,dar sarutarile sunt putin intrerupte de la latrele cainelui .
-Ah ,ma suna Liv .Alo ?
-La multi ani ..perfectilor ..
-Liv ,multumim mult,sper sa iti vina si ție norocul ..draga ..
-Ma rog ,vineri suntem invitati la aniversarea lui Natalia .
-Natalia ?Nici nu o cunosc .
-E sotia lui Josh ..cel care iau ajutat pe George si pe Spenser sa devina muzicieni .
-Aaa ,da imi amintesc de tipa aia ..ok .o sa venim ,dar Spenser..
-Stai linistita o sa vorbesc eu cu el .
-Ok ,noi plecam cu Kevin in oras ..sa o săruti pe matusa Elena cand vine din vacanta .
-Bn bn te pup ..
-Kevin,Bieber ghici ce ,suntem invitati la aniversarea lui Natalia .
-Dap ,eu nu vin .Spuse Kevin .
-Haide ,o sa ne distram .
-Stiti si cine o sa cante la petrecere ?
-Nu ,dar cel mai posibil va canta sora ta impreuna cu George.
-Scuze ,baieti am alte planuri.
-Cum vrei ,frate .Ai grija de tine .Noi plecam .Spenser sta ingandurat bându-si cafeaua .
-Spenser ,iubitule ?Ce se intampla cu tine ?De ce te comporti asa ciudat ?
-Misha ,in primul rand ,nu sunt iubitul tau ,in al doilea rand vreau sa fiu lasat impace pana ma calmez ..asa ca pleaca de pe capul meu .
-Dar ..
-Pleaca ..te rog ..
Dupa ce Misha pleaca ,se enerveaza foarte tare si incepe sa planga .
-O sa te am ,Spenser ,o sa fi al meu ..
Misha pleaca in bucatarie, pune lapte intr-o cana si toarna niste droguri .Dupa 10 minute îl aseaza pe masa de langa piscina .In timp ce Spenser facea cateva scufundari in piscina ,observa ca bate cineva la usa .
- Mady?
-Spenser ?Trebuie sa vorbim .
-Vino.
Cei doi se aseaza pe scaune ,iar pe masa era tot acel lapte umplut cu droguri .
-Uite ,in legatura cu ce s-a intamplat azi ..eu chiar nu trebuia sa te las sa ma saru..
-Shhh ,tot ce am facut am facuto ca sa ma ierti ..
Spenser o ia de mâna pe Mady .
-Uite ,Mady stiu ca am gresit ,Stiu ca trebuia sa iti spun adevarul de la bun inceput, dar am facut-o ca sa nu suferi.Mady ,eu inca te iubesc ..
Cei doi mai au vreo 7 cm si se saruta ,dar Mady tresarind îi vine in gand ceva .
-Lapte ,hmm ..Ohh chiar imi era sete ..Spuse Mady copilaroasa .
Dupa ce Mady bause tot paharul cu lapte, simtind putina durere in stomac alege sa mearga cu el in camera .
-Spenser ,trebuie sa ma intind ..nu ma
simt prea bine .
-Da ,sigur, vino .
Dupa ce au plecat in camera, cei doi isi atintesc niste priviri foarte perverse .
Imi amintesc si acum ,cum mainile tale imi inconjurau mereu talia subtire facându-ma sa ma intreb in fiecare secunda oare omul ăsta are de gand sa ma inece in iubirea asta profunda sau sa devina un criminal ?Chiar acum simt cum incet incet fara sa vreau imi lipesc buzele de gâtul tau ,simt cum parul meu este prins printre degetele tale de marimea unui tigru ,pieptul tau sa se lipeasca de silueta mea firava ,simt cum dinții tai imi aluneca peste tot corpul ,simt cum trupul te cere ,simt cum gemetele mele sunt ascunse de buzele tale ,simt cum pieptul imi ascuns de palmele tale .Ahh imi era asa dor de iubirea ta .Vreau sa te am .Dinou .Sa fi al meu .
Totul se intrerupe doar pentru 2 ore .
Mady incearca sa se trezeasca ,se uita la ceas (22:30).
-Nu ,nu ce am facut ?
-Mady ,esti ok ?Spuse Spenser .
-Spenser ,uite trebuie sa plec .Tot ce s-a intamplat acum ..prefate ca nu s-a intamplat nimic .scuze eu chiar nu trebuia sa vin aici .
Mady se imbraca si iese pe uşa putin ametita de la acele droguri .Îl suna pe George ,dar vede ca deja are 20 de apeluri pierdute de la el .
-Alo ,George ?
-Mady ?Unde esti ?Te-am cautat peste tot .
-Eu ..sunt in față la benzinarie ..
-Ok ok ,stai acolo vin sa te iau .
Mady îl asteapta pe George ,dar îl vede pe Kevin iesind din benzinarie .
-Kevin ?
-Mady ?
-Ce cauti aici ?
-Pai dupa cum vezi am venit sa imi umplu rezervorul .Maine am un meci de football de terminat ..deci trebuia sa ma pregatesc .
-Frumos ,bravo sper sa castigi .Ai fost un frate mereu sportiv .Inca imi amintesc cu cate medalii si trofee veneai acasa ..
-Uite ,Mady eu stiu ca nu esti fericita impreuna cu George .Daca vrei te pot ajuta cu asta .Adica sa sti ca daca vei avea nevoie de ajutor ..conteaza pe mine Mady .
-Sigur ,multumesc frate .
George vine cu masina ,dar îi vad pe Mady si pe Kevin imbratisati .
-Aaa ,a venit ..Multumesc Kevin .Bafta
-La fel si ție suruoara .
-Buna iubitule .
-Mady ,poti sa imi explici si mie ce se intampla?
-Nu inteleg ..ce sa se intample ..
-Te-am sunat de 20 de ori .te-am cautat in tot orasul ..unde ai fost ?
-George ,stai calm ..am fost la Natalia .Am iesit putin .
-Ok ..sa zicem ca totul e ok .Dupa 20 de minute .
-George, eu merg la culcare .Sunt putin obosita .
-Ok draga .Noapte buna .
George o suna pe Misha .
-Alo ?
-Buna ,sunt George ..
-Ooo ,te-ai gandit sa ma suni ..bravo fratelo ..sa aud ..ce vrei sa sti despre iubita ta stupida ?A stai ,cum ar fi ca venit azi la Spenser si au mers in camera si nu a mai iesit ..abia dupa 2 ore .sti cate multe multe lucruri poti face in 2 ore ?Nu ?
-Stai ,stai ..Mady a fost la Spenser ..azi ?
George ia inchis telefonul lui Misha si o suna pe Natalia.
-Alo ,buna Natalia ..azi a fost Mady la tine ?
-Nu ,e totul in regula ?Alo ?Alo ?George ?