Ganduri transparente

22 2 0
                                    

Toti veneau sa o felicite pe Mady, dar aceasta le ofera o privire crunta .
-Hei ,Mady ai fost geniala. Spuse Liv cu zambetul pe buze .
-George ,putem pleca ?
-Da ,sigur ..
Liv incearca sa nu planga .
-Prieteni ,nu imi vine sa cred cat de mult s-a schimbat Mady ..numai suport asta .Imi era atat de dor de ea ..
-Cred ca cel mai bine ar fi ,sa o lasam impace si pe ea si pe George .Spuse Misha .
Spenser pleaca suparat .
-Spenser ,unde mergi ?
-Vreau sa iau putin aer ..Misha nu veni dupa mine .
Justin o ia de mâna pe blonda si merg impreuna acasa .
-Kevin ,esti ok ?Spuse Liv
-Da sunt ok ..chiar daca mi-am pierdut sora ..stiu ca intr-o zi o sa se intoarca ..mereu s-a intors ..
-Ohh ,vino aici piticanie ..noi te iubim mult..o sa iti fim alaturi. Chiar daca mai esti cateodata incapatanat si imi mai vine sa iti trag cate o palma meriti multe aprecieri ..Acum sa mergem acasa .
Misha ramane singura in plina noapte ,dar il vede pe Spenser pe faleza .
-Spenser ,dragule esti ok ?
-Sunt bine ,Misha lasama singur te rog ..
-Ok ..sa ma suni cand ajungi acasa ..
Spenser sta pe faleza uitandu-se in golul mării amintindu-si fiecare moment petrecut cu Mady .
De ce Mady ?De ce mai parasit ?Oare ce am facut altceva inafara de ați dãrui iubire ?Doamne ajuta-ma sa o uit pe fata asta ..ajuta-ma sa pot sa o scot din mintea mea ..nu nu se poate asa trebuie sa vorbesc cu ea .Numai suport .Imi e dor asa tare de râsul ei de foca ,imi e asa dor de mirosul ei mereu impecabil, imi e asa dor de diminetile in care ma trezeam imbratisat ,strans de piept cu mainile ei firave ,imi e asa dor de sarutarile alea care mereu ma facea sa fierb de fericire..imi e asa dor sa te iubesc..imi e dor ..de tine Mady ..Nu o sa renunt.
Dimineata
-Neata, Mady !Spuse George putin adormit
-Neata iubitule ..
-Somnoroaso,arati atat de bine chiar si cand te trezesti ..
-Si tu ..te iubesc ..mie foame ..
-Mergem sa pregatim micul dejun ?
-Da ,sigur ..apropo nu ti-am spus ,dar in dimineata asta îi avem musafiri pe Natalia si Josh .
-E ok ,macar asa ne mai cunoastem .
Sarutarile de dimineata sunt cele mai placute .Mady incearca sa se trezeasca ,dar muscaturile lui George îi dă senzatii de multa binedispunere ..
Mady intra la duş, isi face igiena ,adauga putin  fond de ten ,pudra ,blush ,isi acopera cearcanele cu un corector foarte strident si un ruj roşu. Dupa care trece le tinuta

 Dupa care trece le tinuta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

George se pregateste si el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

George se pregateste si el

Dupa o ora -Iubitule ,cred ca au venit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa o ora
-Iubitule ,cred ca au venit ..
-Heii ,Josh buna frate ..haideti intrati .
-Wow ,ce bine miroase ..spuse Natalia ..
-Pai iubita mea se pricepe la gatit ..
Dupa ce s-au asezat toti la masa ,Mady se uita foarte atent la lantisorul lui Natalia.
-Ma scuzi ,pot sa ma uit mai atent la lantisorul tau?
-Da ,sigur ..
-E foarte dragut ..zambeste Mady
-Multumesc ,e de la iubitul meu .Mi la dat cand am facut 3 ani de relatie ..
George incearca sa termine mai repede de mancat ca sa petreaca cat mai mult timp cu Mady .
-Mady ,ti-a mai zis cineva ca ai un corp frumos ?Spuse Josh putin pervers ceea ce ii face pe toti sa ramana intr-o pozitie foarte socanta.
-Pai ,iubita mea are grija de silueta ei ..e mereu foarte bine ingrijita ..
-Observ..spuse Josh
-Multumim foarte mult pentru aceasta vizita ,dar am dori foarte mult sa stim unde si cand se va tine urmatorul concert .
-Pai peste 3 zile e ziua de nastere a sotiei mele si ne- ar placea foarte mult daca ati fi deacord sa ne inveseliti la The Glithers.
-Ohh ,super .Normal ca o sa venim ..nu ?Spuse Mady incantata
-Da ,sigur ..vom fi acolo .
Dintr-o data se auzi un zgomot ciudat in bucatarie .
-Stai ,merg eu ..spuse Mady ..
-Mady ?
-Spenser ?Ce faci aici ?Iesi imediat sau țip.
-Shh, te rog stai calma .Am vrut doar sa te vad ..te rog trebuie sa vorbim ..
-Ce ?Ce sa vorbim ?Uite tu Iesi inapoi pe geam ,eu merg inapoi la masa si amandoi ne prefacem ca nu s-a intamplat ni...●●●●●●
Spenser o saruta dintr-o data pe Mady atat de strans incat Mady nici nu mai respirase .
Doamne ,ce dor imi e era de buzele astea care imi taiau imediat respiratia ..de ce nu pot sa ma opresc ?De ce inca imi mai vine sa ma topesc?Sunt asa multe semne de intrebare ..Spenser te rog oprestete pana nu o iau razna ..orice ai face nu pot sa ma imaginez fara tine ..ahhh blegule esti atat de dulce ..imi era putin dor de asta ..recunosc ..

Inecata In IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum