Mady ,își pierde răbdarea si îl împușcă pe George .
-Mady,fugim .Acuuuumm.(zise Spenser)
Elena conduce cu o viteza foarte mare .
-Sunt o criminala (zise Mady),simțea cum o cu prin cand fiorii in timp ce își amintea sunetul glonțului.
-Hei ,draga mea totul o să fie bine .Eu sunt aici nu o să las pe nimeni sa îți facă rău .Spenser o strânse puternic în brațe ,dar Mady tot nu se oprea din plâns .
Este ora 01:00 noaptea.
-Elena ,cred că ar fi mai bine daca as dormi cu Mady in seara asta .Așa s-ar simți mai bine !
-Da ,ai drept...(Spenser o întrerupse )
-Voi stau eu cu ea.Nu va faceți griji !
Liv și Justin se îndreaptă spre casa .
-Sti ,chiar îmi pare rău pt Mady .Dacă nu era ea ,noi ...(Justin o întrerupse )
-Liv,gata nu mai plânge.Spenser nu va permite sa i se întâmple vreun rău.Ai încredere în mine !Justin o lua în brațe și o conduce acasă .
-Intră,(spuse Spenser holbandu-se la Mady cum doarme )
-Hei frate ,cum se simte Mady
-Kevin ,intră .Nu cred că se simte bine .Nu îți fă griji că eu sunt aici .
Kevin se îndrepta spre Mady și îi dădu un pupic de noapte buna.
După 10 minute .
-Spenseerr!(striga întruna Mady )
-Mady ,ești bine ? E inregula ,sunt aici draga mea.Spenser îi mângâie părul lui Mady .
E dimineața .
-Neata Kevin ,cum ai dormit ?(spuse Elena )
-Nu prea bine ,dar sunt ok ,Mady și Spenser nu s-au trezit ?
-Inaca nu ,dar lasai să doarmă datorita faptului că au avut o seara groaznică .
-Ok .Eu o să merg la Justin și Liv ,probabil că nici ei nu sunt prea bn !
-Bn ,dragule .
E ora 14:00
-Spenser ?
-Hei somnoroaso,cum te simți ?
-Sunt bn ,atâta timp cât ești aici !Spenser te rog nu mă lăsa !
-Draga mea sunt aici (Spenser se apropie extrem de tare de buzele lui Mady)
Fara nici o vorba ,cei doi își împletesc buzele .
-Mady ,nustiu ce ma-ș face fără tine ,te iubesc prea mult !
Sărutul era întrerupt de Elena .
- Hmhm ,scze ca va intrerup,dar micul dejun e gata .
-Coboram imediat (spuse Mady)
-Mady ,eu o să te aștept jos (îi dă un pupic scurt pe obraz )
Mady ,se dă jos din pat,merse la baie pt a-și face rutina ,dar observa că arată că o fata din jungla,își alege o pereche de bluji albaștri ,rupți și un maieu alb cu floricele .Părul îl îndreaptă ,adăugând puțin fond de ten pt a acoperii cearcănele și un luciu de buze .
-Neata Mady (spuse Elena)
-Neata mătușa (spuse Mady cu un zâmbet trist pe buze)
-OMG ,mătușa ai făcut clătite cu finneti ?Te ador (Mady sare în brațele lui Elena ca un copilaș )
-Haha ,crezi că dacă nu ne-am mai văzut de 7 ani ,nu știu ce mâncare îți place păpușă ?
Mady mânca ca un copil pofticios .
-Spenser vi puțin te rog?(spuse Elena )
-Da ,sigur spuneți !
-Sti ,vreau sa îți mulțumesc pt tot ce faci pt Mady .Am observat că e mai fericita pe zi ce trece ,chiar daca a făcut cea ce a făcut ,deși ti-o omorât fratele eu îți sunt recunoscătoare că îi ești alături !
-Nu priviti partea rea ,priviti partea buna .Mady mi-a făcut un bine pt că ma salvat din ghearele acelui demon .George nu e doar un băiat care ar vrea-o pe Mady ,e mult mai rău ...e un ucigaș .Mi-a omorât geamăna pt că ne credea vinovați pentru moartea mamei noastre la naștere.O iubeam foarte mult pe Anastasia .Eram uniți fața de George .El vroia mereu tot ce era mai bun si mai valoros .
Lui Spenser i se vedeau lacrimile ,dar încerca să le ascunda !
-Oh ,dragule (spuse Elena ) îmi pare atât de rău .Ai avut o viață grea.Nu îți fă griji ,eu sunt aici pt tine.Oricand ai nevoie de cineva care sa te încurajeze ,eu sunt aici .
Cei doi se imbratisara ,dar Mady cu gura plină ,spuse :
-Hei,va îmbrățișați fara mine ?
-Hahah,Mady ai face bine să te ștergi la gură ,și să mănânci mai ușor,(spuse Elena ).Ei ,bine copii eu o să merg la cumpărături .Spenser ,Mady este in grija ta !
-Ok ,nu va faceți griji.
Trecuseră 2 ore de când Mady și Spenser se uita la acel film .
-Spenser ?
-Da prințesa ?
-Ma îmbrățișezi ?
Spenser nici nu mai stătea pe gânduri ci direct sări pe Mady începând sa o gâdile .
-Aaaaaaaa,oprește Spenser ,serios .Nu îmi place !
Mady căzu din pat ,dar îl trăgea și pe Spenser pe podea .
În camera rămâne o mare liniste.
-Mady ,ai ceva pe față !
Mady se ridică și se uita in oglinda ,dar Spenser o trase înapoi pe podea .
-Stai că mă uit eu .
Spenser o săruta fara oprire pe Mady .
-Ai mintit cumva ?(spuse Mady )
Spenser o strânse pe Mady de talie și o săruta cu pasiune ,încât lui Mady îi sângerează buza .
-Nu te opri din asta !(spuse Mady )
Este seara .
-Helooo,e cineva acasă ?(spuse Justin și Liv )
-Hei pritenei ,bine ați venit !
În timp ce se saluta Mady observa ceva .
-Ămmm,prieteni ,la-ți văzut pe Kevin ?
-Noi nu ,nu l-am văzut !
-Pai mie mi-a zis că merge la voi (intervenii Elena )
-Priteni o să îl sun eu (spuse Justin)
Convorbire telefonică :
- Alo ,Kevin .Mă auzi ?
-Da frate ce mai e ?
-Unde ești Kevin .Sora ta e îngrijorata !
-Nu mai contează ,dar sper că e bine !
-Mady e bine .Vino acasă.Te așteptăm cu toții.
Kevin își închise telefonul.
-Sper că e de bine !(spuse Mady )
-A spus că e bine,dar era cam ciudat !
A trecut o ora .
-Kevin nu a venit inca ,sunt îngrijorata (spuse Mady (
-Mady ,stai liniștită,trebuie să se întoarcă .
Elena aprinde televizorul.
Bună ziua ,dragi telespectatori,,Kevin Eslie ,este arestat pt o crima făcută recent aseară.Victima pe numa George Smith este dus de urgenta la spital cu răni foarte grave .
-Ceee ?
-Mady ,ești bine ?
-Elena ,eu nu voi sta aici cu mâinile în sân .Eu voi merge sa îmi ispășesc pedeapsa .Nu fatele meu .
Toți o însoțesc pe Mady,încercăm să îi schimbe decizia.
Spenser și Mady intra in sala de judecată .
-Eu sunt vinovatul .Pe mine mă căutați !