Dupa ce Mady cade de pe cal ,toti tresar si fug repede catre ea.
-Mady ,rezista esti bine?
-Spenser era fix in spatele meu.
-Nu vad pe nimeni inafara de acest cal. Sigur te-ai lovit la cap.
Probabil nu ai dirijat corect calul.
Vino iti voi pune putina gheata .
Toti ceilalti stau speriati langa Mady pana cand Kevin le facu semn tuturor .
-Baieti, trebuie sa va spun ceva .
-Ce anume ?
-Cred ca Mady sufera de o boala ciudata la creier .
Acum un an ,inainte ca parintii nostri sa ne paraseasca, mama mi-a spus niste lucruri despre strabunica noastra.
-Si ce anume? Spuse Spenser speriat .
-Ea avea o boala rară la creier ,primele seri avea halucinatii, greturi, îi tremura tot corpul, dar dupa cateva luni a decedat.
-Nu nu nici nu vreau sa mai aud asa ceva. Mady e complet sanatoasa. Cea ce zici tu acum e ca si cum iai descrie lu sorata moartea.Spuse Spenser nervos.
Justin veni la Liv
-Liv ,esti ok?
-Nu nu sunt ok .Daca Mady pateste ceva? Daca maine nu va mai trai? Daca toate astea nu se termina aici si George nu se opreste pana nu ucide pe cineva?
Justin o strange in brate pe Liv
-Hei, totul va fi bine eu sunt aici mereu cu voi ,te iubesc draga prietena.
Dupa o ora mersera toti in camerele lor inafara de blonda.
-Hei Bieber!Pot sa intru?
-Hei blondo, da sigur. Ce s-a intamplat?
-Nimic eu ..scuze nu trebuia sa vin.
-Nu e ok mai stai, vino te rog
Cei doi se imbratisara strans.
-Va fi bine, da..totul va deveni la normal .
Justin incepe sa îi sărute umarul cu multa senzualitate, o alinta in soapte dulci pana ajunge la buzele care se stapanesc sa nu tremure..,le atinge cu tandrete. Mainile lui ii cuprind fața, dupa talia. O dezbraca incet facand-o sa il stranga de cămasă facând-o sa aiba o seara fierbinte.
-Neațaaa iubire. Spuse Mady energica.
-Neațaa love. Kiss
-Mwoooaa. Te iubesc, te ador iubii 😘😘😘😘
-Si eu te iubesc prințesa 😘😘💋❤❤,dar trebuie sa mergem acasa .
-Off, nu vreau acasa. E atat de frumos aici cu tine.
-Nici eu iubito, dar Elena sigurat moare de îngrijorare.
-Ok merg sa ma pregatesc.
Mady isi ia o fusta scurta gri mulata, un top negru, iar in picioare niste sandale albe cu talpa inalta,accetuand machiajul cu fond de ten, rimel, luciu de buze si putina pudra. Isi prinde parul intr-un coc dezordonat ,isi dă cu putin parfum si isi ea ochelarii de soare.
Spenser isi ea niste bluji negri rupti in genunchi ,un maieu gri lasandui la vedere pieptul plin cu patratele, adaugandu-si putin parfum si punanfu-si putin fixativ pe păr.
-Matusa Elena, am sosit!
-Buna si ție, draga Mady, sau mai bine zis cumnata. Râse George.
-George? Spuse Spenser nervos
-Ooo, fratele meu ce faci? Stiu ca ti-a fost dor de mn.
-Ce cauti aici, ce mai vrei?
-Defapt am venit sa va invit la balul bobocilor maine seara la The Glithers.
-Sti ,eu cred ca ai venit degeaba, jegosule. Spuse Mady.
-Sper ca nu credeti ca scapati asa usor de mn, nu?
-Iesi afara ...acum,!
George iese afara batand-o pe blonda pe umar.
-Ce ai vorbit cu el,Elena? Intreaba Spenser
-Ma uitam la un film si îl vedeam bătând la uşă.I-am spus sa plece, dar nu m-a ascultat.
Dupa 20 de minute de tacere.
-Deci ce ziceți ,mergem sau nu? Zise Mady
-Copii sigurat diavolul ăsta pune ceva la cale .
-Mătuşă,stai calma oricum politia il cauta peste tot..in plus e balul bobocilor ,nu voi stai in casa cu mainile in sân pt ca jegosul ala e acolo..oricum ca in fiecare an eu voi castiga premiul de miss boaboaca.
-Heii si eu l-am castigat. Cu siguranata il voi castiga eu..zise blonda
-Ok fetelor daca veti continua asa voi fi nevoita sa cumpar un scor..😂
-Ok prieteni haideti o sa intarziem la scoala..zise Kevin
Mady si Spenser sunt singuri pe colidoarele scolii.
-Spenser, mersi ca m-ai condus..tresa intru la ora .
-Ok ok..
*Spenser o ia de talia subtire pe Mady si o saruta lung pe buze.
-Te iubesc qeen..
-Si eu ,foarte mult ..kisses.
Mady intra in clasa putin palida grabindu-se spre banca .
-Mady Eslie, ai cam intarziat. Sa nu se mai intample asta.
-Desigur d-le profesor!
-Apropo, trebuie sa va prezint pe noul profesor de istorie.
-Buna ziua dragi elevi, ma numesc George Smith, probabil unii ma cunosc sauprobabil il cunoasteti pe fratele meu Spenser.George se uita la Mady cu un zambet dracesc.
S-a sunat de iesire..insfarsit
Mady si Liv stau in cantina la o cafea.
-Liv o sa iti dau o veste proasta.
-Ohh frate, chiar ca vestile astea te dau pe spate.
-Stai putin, tu stiai?
-Toata scoala stie despre noul profesor de istorie
-Ah ce nasol, mai bn omoarama decat sa invat istorie cu ăla..
Dintr-o data se auzi o voce.
-Eu o iubesc pe Anastasia, o plac foarte mult si da sunt sigur ca si ea ma place. Acum ca sa va linistiti ne puteti lasa impace cu televiziunile voastre. Ce, credeti ca daca publicati in reviste vietile altora castigati ceva. Defapt sa va fie rusine..
Dupa o zi:
-Iubitule, esti gata? Spuse Mady
-Inca nu iubi, iti pregatesc micul dejun
-Awww ce draguț...te mananc.
Blonda si Bieber se pregatesc sa iasa.
-Bieber, crezi ca George nu ne va face nimic noua si prietenilor?
-Iubito, atata timp cat eu sunt aici cu tn ,nimeni nu se atinge de tn. Te iubesc blondo
Cei doi se imbratiseaza strans..Mady isi ia niste extensii negre lungi indreptandu-le cu placa, isi ia o maieu negru cu dantela lăsândui buricul la vedere, o pereche de blugi foarte mulați cu talie inalta, (albastrii),o pereche de pantofi aurii si geaca de piele. Accesorii la gât si la mâini ,accetuand foarte mult machiajul cu un ruj roşu mat (Kiley) ,fond de ten, multa pudra, genele false..etc adaugandu-si putin parfum si poşeta channel .
-Iubii sunt gata de plecare.
-OMG...Doamneee ce am facut sa merit o asa frumusețe ?
-Heii, nu exagera...iubi sti ca esti cel mai frumos iubit din lume?
-Awww te iubesc prințesa..
-Iubiii si eu kisss-Ohhh daca o sa contiunuati cu atatea alintari,o sa intarziati sigurat..Zise Elena amuzata
-Ok, matusa ai dreptate 😂😂Dupa 20 de minute
-Mady???Esti...wooow. Zise Liv
-Da stai sa vezi reactia mea. Zise Spenser. Cum sa no iubesti?
-Hihi Liv esti superba, la fel si tu Blondo
-Mrs soro. Apropo Spenser iti sta bn in costum.
-Multumesc..toti aratam bn.
-Kevin ,Spenser veniti sa luam putin aer. Spuse BieberMady luă o gură de vin
-Fetelor vedeti ce vad si eu?
-Dap, s-a dus seara perfecta..
-Hei nu zi asta. Chiar daca va trebui sa le suportam moaca lui Misha si lui fratisu, tot o sa ne distram. Zise Mady
-Stai stai decand si pana cand George vorbeste cu ei? Zise Liv-Sunteti pregatiti? Zise George
-Sincera sa fiu chiar vreau so distrug pe fata aia. Zise Misha
Dupa o ora
-Atentie oameni buni, mai sunt 10 minute, iar premiantii vor urca pe scena. Fiti cu ochii la ceas.
George îi facu semn lui Misha..
-Hei ,Mady vino repede Kevin a lesinat in baie.Vinooo. Spuse Misha...
-Ce ?Nu ma pacalii nu vin nicaieri. El e cu Spnser si Justin
Misha o ia cu forta pe Mady si o incuie in baie.
-Misha, ce naiba faci deschide naibii usa aia..Esti o scorpie.
-Oh taci din gura si asculta. Iti voi scrie o poveste scurta pe care ti-o dau sub uşa. Cel mai probabil o sa faci infarct dupa ce o sa îl citesti..
Misha arunca biletul si Mady incepe sa citeasca."Draga Mady, toti prietenii tai sunt niste mincinosi ipocriti, plini de secrete față de tine, dar eu m-am gandit sa inaintez cu dezvaluirea acestui secret..parinții tai nu v-au parasit ci au murit din cauza ta si a fratelui tau. Acum un an tin sa iti amintesc ca amandoi ati luat o supradoza de droguri, aveati nevoie de transpalnturi de inima. Parintii vostri au facuto, iar Liv si Justin stiau mereu asta..Oricum sper sa treci peste
Cu drag George Smith