Mady se sprijina de usa si se lasa pe parchetul rece plangand .
George pleaca nervos acasa la Spenser .
George intra in casa lui aproape strangandu-l de gât .
-Ce vrei cu iubita mea?Jegule?Spune odata ?Tu nu te potolesti pana nu te omor ,nu ?
Dar exact atunci apare Misha si Kevin .Auzind urletele disperate ale lui George sar si ei si îl ajuta pe Spenser .
-George ,nu il atinge .Spuse Mady aproape țipând.
-Ce ai de gand frate ?Sa ma omori doar pentru a fi cu o fata care nici macar nu te iubeste ?
George îl strange si mai puternic de gât .Dr data asta nu gluma .Spenser abia mai respira ,dar dintr-o data se aude o bufnitura puternica.Venea din spatele lui George .
-Misha ?Ce ai facut ?Țipa Kevin incercand sa controleze pulsul lui George care era cazut pe jos .
Spenser isi trage aer in piept si o vede pe Misha aruncand lemnul la o parte ,dar Gerge zacea jos sangerand.
-Ne descurcam noi .Spuse Kevin aproband din cap .
Misha si Kevin îl duc pe George intr-o pifnita legandu-l cu o sfoara foarte groasa .
Spenser incearca sa isi revina si fuge repede acasa la Mady .
Din casa deja se putea auzi țipetele lui Mady care ieseau din camera ei .Spenser se catăra repede ajungand cu fața la geam fazand-o pe Mady fugind spre el ca sa ii deschida geamul.
-Spenser ?Te rog nu veni .Pleaca !Daca o sa te prinda Gerg...
Spenser o prinde tandru de buza de jos
-George e prins, Mady ?Stai calma te rog .Acum vino trebuie sa plecam de aici .
Dupa 10 minute Mady si Spenser se plimba pe malul mării cand deodata Spenser o ia de mâna cu multa indraznete .Cand ii vazu Spenser fața lui Mady incepu sa râda .
-Hei, ce e asa amuzant ?
-Iti vad roseața in obraji ,Mady .
Mady isi da ochii peste cap si ca sa îi demonstreze ca nu îi e rusine ,l-a sarutat pe obraz, dar f**k era si mai rosie .
-Sti ,azi e ziua de nasterea a lui Natalia si ma gandeam daca n-nu ..daca ..
-Daca ce ?Zise Spenser aproape surprins ,dar din spate deodata se auzi niste tipete de bucurie .
-Mady ?Țipă Liv .
-Liv ?wow ce frumoasa esti ..nu te-am vazut niciodata machiata .
-Pai ,matusa Elena ma ajutat cu asta .
Mady facu o față de uimire .
-Ohh, matusa .Ce dor mi-a fost de tine. Te-ai facut si mai frumoasa .
-Tu vorbesti ?Corpul tau arata bestial.Ohh draga mea nepoata .Sa nu ne mai parasesti niciodata altfel o sa iau avionul ,o sa te rapesc si o sa incui intr-o camera cu clofni .(Mereu îi era frica de clofni )
-OMG..ăia sunt Justin si Blonda ?Intreaba Mady .
-Bine ai revenit Mady .Spuse Justin cu zambetul larg pe buze .
-Heiii ,draga mea .Ohh Mady sa nu ne mai faci asta niciodata si apropo imi datorezi o pereche de cercei .Spuse blonda cu lacrimi in ochi de fericire .
-Ok gasca, daca toti suntem toti aici ..acum trebuie sa va spun ca George e prins la noi acasa in pifnita ,dar stati calmi .Kevin si Misha îl supravegheaza .Totul o sa fie ok .Promit.
-Stai stai ,Ce cauta Misha la tine acasa ?Spune Mady
-Stai calma Mady .Stiu ca e indragostita de mine si ca din cauza ei toate astea s-au intamplat ,dar azi o sa vorbesc personal cu ea ,daca nu ma va intelege ,n-are decat ..sa plece .
-Fetelor ,eu trebuie sa ma pregatesc pentru diseara "The Glithers " ati uitat ?Spuse Mady .
-Vin si eu .Spuse Liv
-Vin si eu .Spuse blonda
-Normal ca vin si eu .Spuse Elena .
Spenser si Justin rămasera singuri .
-Hei ,frate trebuie sa iti spun ceva .Spuse Justin putin speriat .
-Ia zi .Haide de ce esti asa speriat ?S-a intamplat ceva intre tine si blonda?
-Umm ..pfuuu nustiu cum sa iti spun, dar blonda e insarcinata de o saptamana .
Spenser sării ca si ars de pe banca si facu ochii cât cepele .Mai jos aveți prezentate rochiile fetelor din poveste pentru petrecere .
Rochia lui Mady
Rochia lui blonda
Rochia lui Liv
Rochia lui Elena
Rochia lui Natalia
Rochia lui Misha