George sării ca ars de pe banca si facu ochii cat cepele .
-Justin ?Vorbesti serios ?Adica chiar o sa fi tătic ?
-Păi da..oricum eu sper sa fie baiat .
-Hahah .Daca e fata pun pariu ca orice baiat ar pune ochii pe ea .
-Noroc ca are in tată ca mine ..hahah.Sper sa iti vina si ție rândul.
-Ohh ,nu prea stiu .Inca nu vreau sa intru asa pe Mady ,dar cred ca o vacanta nu ne-ar strica .Fetele sunt la salon .Doamna Izi le ajuta sa se pregateasca in schimb Mady alege un machiaj simplu
Iar parul îl indreapta cu placa ,iar la varfuri indoindu-si cateva bucle şuvițate .
Pantofii
Si rochia o stiți voi (Din capitolul anterior)Este 8 seara .Mady coboara jos pentru a-şi bea cafeaua ,dar îl vede pe Kevin mergand cu niste mancare in temnita .
-Mady ?Ce faci ?
-Bine tocmai ce m-am pregatit pentru petrecere .Unde e Misha ?
-Ea e cu George .Îl supravegheaza .
-Sti ,nu prea cred ca e o idee prea buna ca sa o lasam aici la noi ..mai ales ca s-a inteles foarte bine cu George .
-Stai linistita ,totul o sa fie bine .Iti promit .Tu doar sa te distrezi .Ring --Ring
-Raspund eu .Zise Mady cu zambetul pe buze .Spenser ?
-Mady ?
Spenser sta asa timp de 3 minute aproape salivand .Cand nimeni nu mai scotea niciun sunet ,isi făcu aparitia Liv .
-Hei gasca .
-Hei Liv .Spuse intr-un final Mady .
-OMG arati superb .Mady esti superba ,dar tot nu inteleg de ce Spenser sta la uşa aproape salivand holbandu-se din cap pana-n picioare la tine .
-Ohh ,Spenser .Hai intra .
-M..M..Mady esti un farmec .Wow .Arati fantastic .
-Ok ,porumbeilor pe mine ma asteapta Blonda si Justin .Ne vedem la petrecere .
-Ok ,pusi .Dupa 10 minute in care Mady facea niste vocalize si se uita in oglinda ,in spatele ei apare Spenser sarutand-o tandru pe gât din ce in ce mai sus ,adulmecandu-i mirosul .
-Spenser ?
-Hm ?
-Poti sa ma ajuti sa imi inchei fermoarul te rog ?
-Da,sigur .Spenser îi incheie cu grija fermoarul si incepu sa o sărute de mai multe ori pe umeri si pe gât .
-Ok ,sa mergem .Zise Mady
Spenser avea un costum foarte misto .Misha e cu ochii in patru la George .
-Ajuta-ma .Spuse George .
-Ce ?
-Ajuta-ma ,iar Spenser va fi al tau .
-Am mai auzit minciuni dinastea .Auzi ,numai bine stai acolo si numai vorbesti ?Incerc sa dorm .
-Daca ma ajuti sa scap eu si Mady vom pleca din tara ,iar Spenser va fi doar al tau .Credema nu ne vom mai intoarce aici .Credema
Misha îi putea observa acea privire de seriozitate si acceptă.
-Bine fie .Doar sa scap mai repede de Mady .
George facu ochii mari si chiar cand Misha îl dezlega ,o prinse de mână ,luă pistolul si o impuscase in piciorul drept .Misha cazu ranita pe jos .Cand auzi Kevin țipetele fuge repede in pifnița si o vede pe Misha cazuta jos ranita .
-Misha ?Esti bine? Ce naiba s-a intamplat ?
-G..George a scapat .I-am dat drumul.
-Ok ,Misha linisteste .Te rog .O sa incerc sa îl gasesc .Tu doar stai aici .Kevin fuge afara ,dar îl vede pe Geroge fugind .Era langa statie .
-George, stai pe loc .
Kevin fuge cat poate el de tare ,dar din contra .Nu putea ține pasul cu George ,asa ca se opri. Merge inapoi acasa respirand greu .-L-ai prins ?Spuse Misha printre putine gemete de durere .
-A scapat .Oricum acum asta nu e asa important .Esti ranita .Haide trebuie sa mergem la spital .-Nu ,te rog nu ma du acolo .Uite tu doar adu-mi un material ,rupe-l ,iar eu îl leg aici ..astfel voi opri sangerarea .
-Esti sigura ?
-Da .
Kevin o ia pe Misha in brate ca pe o prințesa si o pune cu grija in dormitorul lui .
-Incearca sa te odihnesti ,eu iti aduc un ceai .
-Multi ani traiasca ,multi ani traiasca la multi ani .Cine sa traiasca ,cine sa traiasca la multi ani ..Huuuuuuu .Canta Mady si ceilalti .
Natalia era cu lacrimi in ochi .Dupa ce isi saruta iubitul a iesit pe scena .Cu rochia ei rosie pana in pamant ,a cucerit toata sala .(Sa nu uitam de Mady )
-Buna ,umm .Vreau sa va multumesc tuturor pentru aparitia voastra .Sunteti cei mai tari .Va iubesc enorm .De asemenea îi multumesc sotului meu Josh care ma ajuta mereu .Ma rasfață mereu .Te iubesc iubitule .Oricum acum vreau sa o invit pe scena chiar invitata noastra speciala din aceasta seara pe Mady Smith .
-Huuuuuuu,bravooooo !!Țipa intruna Spenser,Liv si ceilalti .-Acest cantec vreau sa ți-l dedic chiar ție, Natalia .
When it come's to you
That's no crimeDon't be blame
Wach me speak from my heartWhen it come's to you
Come's to you .Dintr-o data se auzi o gramada de aplauze .Lui Spenser îi suna telefonul .
-Da ,Kevin .
-Spenser ,avem o problema .
-Ce s-a intamplat ?
-George a scapat .
-Ce ?
Spenser era foarte nervos ,dar ca sa nu isi dea seama Mady ia aratat un zambet .(Mady fiind pe scena )