Minciuna

105 7 0
                                    

Mă simt atât de bine ,ca și cum cineva mi-a adăugat în plus în corp o inimă ,dar deși mă simt atât de bine ,nu vreau să mă trezesc .Sunt bine aici singură ,fără droguri ,fără familie stresanta ,aș vrea să nu mă mai trezesc.(Mady suferă o moarte clinică )
-Justin ,tu mergi la Kevin ,iar eu rămân cu Mady ,acum !
Justin fugi repede la cealaltă sală de operație .Ei așteaptă cu nerăbdare ca Mady și Kevin să se trezească .Deși pareau suparati ca părinții lor mor daruindu-le inimă,erau fericiți ca se vor revedea .
(Justin și Mady au decis un lucru foarte important ):
NU LE VOM SPUNE LUI KEVIN SI MADY CĂ INIMA CARE BATE IN EI SUNT AI PARINȚILOR LOR.VOR SUFERII PREA MULT.
După un an :
-Happy b-day Mady !!!!!
-Oohhh scumpo sunteți așa drăguți ,mulțumesc !!..Florile sunt minunate Justin ,dar Kevin unde e ?
-Sunt chiar aici soră!!(Kevin era jos asteptand-o pe Mady cu o mașină ,nu una oarecare una ffft scumpă .
-Kevin ??????
-Haide surioară ,dăm o tură ?
Liv intervenii :
-Oh Haide Mady ,doar nu vrei să mergi pe jos la școală !
-Dar,Kevin ,ști ,eu nu am împlinit 16 ani !!
-Cine a zis ca conduci tu ,e deajuns să intri în ea și și privești ,Oh haide are și scaune cu masaj ,și muzică !!
-Ok ,ok !!
Toți se distrează ,Mady ,Justin și Liv intră în clasă !
Toți colegii lui Mady îi urează la mulți ani !!
(Mady sa schimbat atât de mult ,asta datorită prietenilor ei care au știut ce să facă când era tristă!
-Dna Izi ,îmi dați voie la baie ?
-Bine ,să fie ultima dată !
Telefonul lui Mady ,îi suna întruna .Asta era ciudat nu cunoștea acel număr ,dar totuși răspunse !
-Alo ?
-Oh draga mea ,la mulți ani !!!
-Mă scuzați ,dar cine sunteți ?
-Draga mea ,eu sunt matușa ta Elena !
-Matusă Elena ,Oh Doamne ce dor îmi e de tine ,nu ne-am mai întâlnit de 7 ani!
-Păi bucurate draga mea pentrucă ,ma-m mutat în acelsa oraș cu tine.
Mady este foarte fericită,dar când să se îndrepte către clasă,a văzut un baiat care la lovit pe un alt biet băiat ,ea a sărit repede în ajutor !
-Hei,lasă-l împace !!
-Haha cine e asta ,noua ta iubită ?
Băiatul îi mai dădu un pumn în coloană ,dar Mady îl apăra ,iar băiatul nesimțit fugi-se!
-Hei ,ești bine ?Ok am să te duc la cabinet !
A trecut o ora ,Mady își sună prieteni povestindu-le tot ce sa întâmplat!
Pana atunci Mady încerca să comunice cu acel băiat !
-Te simți mai bine ?
-Da ,sunt bine ,mulțumesc !
-Nu trebuie să îmi mulțumești pentru asa ceva ,dar ce voia băiatul acela de la tine?
-Este fratele meu George !
-Wow ,nici prin cap nu imi trecea așa ceva ,infine acum trebuie să te faci bine
-Mulțumesc ,apropo eu sunt Spenser !
-Eu sunt Mady .(Cei doi se priveau cu atata afecțiune ,ca și cum Mady nu se mai putea despărții de ochii negri ai lui Spenser.
#Cat despre acea minciună ,stiti voi "Decizia luată de Justin și Mady ", dap nu prea cred ca o să îi placă lui Mady .Asta vom afla încurând .
Mady așteaptă în sala de așteptare ,până când Spenser se va trezi ,dar ea scrie în jurnal :
OH DOAMNE ,CRED CA PENTRU PRIMA DATA MA INDROGOSTESC !!

Inecata In IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum